26 Haziran 2013 Çarşamba

"YA BENİ ÇOK İYİ TANIYORSUNUZ YA DA GÖZLEM GÜCÜNÜZ ÇOK İYİ!.."..(E.G-1989-90).

"YA BENİ ÇOK İYİ TANIYORSUNUZ YA DA GÖZLEM GÜCÜNÜZ ÇOK İYİ!.."..(E.G-1989-90)....ve bir gün kararttım gözümü daldım sakızgülü sokağı'na...gişeci kız için yazdığım şiir geldi aklıma,...cam ayraçlardır dünyası/esmer bir adam satar onu/tek dostu yanında
kaldığı ablası/don yiymezmiş yaz boyu...sinemanın kapandıını biliyordum oyun salonu
olmuştu kapandıktan sonra.on yıllar sonra ilk defa iniyordum bizim sinemaya.karartıl
mış kırmızı ve renkli lambalarla gece kulübü gibi olmuştu.sinema salonu oyun sa
lonuna dönüştürülmüştü.karardıkça karardı içim.o loşlukta hiçbir yer seçilmiyordu.ki
taplığın olduğu köşe,çayocağı ve sinema salonunun kapısı...yoktu!..genç çocukların de
likanlıların oyun heycanı ve çığlıklarından başka.hüzünle döndüm geriye hızla!..hızla!..

kurduğumuz gerçek dünya yıkılmıştı bir anda o yer altı sinemasıyla birlikte.her geçişte..kurduğumuz gerçek dünya yıkılmıştı bir anda o yer altı sinemasıyla birlikte.her geçişte bahariye caddesinden korkardım,sakızgülü sokağına girmeye. sinemaya sürüklenirim
tutamam kendimi diye?..bana gönderdiğin senden kalan kasetlerimin arasına koydu
ğun mektubun geldi aklıma,..."sinemaya geldiğimde kitaplığın yerinde yeller esiyordu
ve siz yoktunuz.ne olup bittiğini kimseye soramadım.sizden dinl...emek isterdim gelişme
leri.ben oldukça iyiyim okulla uğraşıyorum ilk gün kargaşalığı dışında olumsuz bir şey
yok.telefonunuzu nasıl bulabilirim.tabi bu sorumu cevaplayamazsınız.telefonunuzu bu
lur bulmaz sizi arayacağım..."....bir deprem,tufan,yıkıntı sonrasını anlatmıştın o küçük
not mektubunda.beni korkutan buydu zaten tekrar yaşamak istemiyordum o enkazı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder