28 Haziran 2013 Cuma

BÖYLE BAŞLAMAMIŞMIYDIK DEVRİMCİ MÜCADELEYE?..‏

BÖYLE BAŞLAMAMIŞMIYDIK DEVRİMCİ MÜCADELEYE?..‏


böyle başlamamışmıydık devrimci mücadeleye?...kimliklerimizi ve diplomalarımızı devam ettiğimiz okullarımızı,evlerimizi,sokağımızı,ailemizi,kardeşlerimizi,aile bağlarımızı
,mahalle aşkımızı,kapıkomşu kız arkadaşımızı,sıra aşkımızı bırakmadık mı?...bir anda!..
aniden?...o koca sakallı ihtiyar yok mu?....kanımıza o girdi,düşüncelerimize bir virüs gibi
ama iyi huylu!(!)...bizi tekrar biçimlendirdi aldı burjuva ideolojisinin elinden,o kör kuyu
lardan,yığınca işe yaramaz bilgilerden,adlandırmalardan,sözcük yığınlarından aldı kopar
dı bir güzel eline sağlık adamcağızın!....anlamak yetmez!..değiştirmek lazım!...şiir gibi
değil mi?....

sıradan,gelip geçici bir tanışma ayaküstü birkaç sohbet falan olsa bu kadar kafa yormaz
dım bu ilişkiye!...öyle değildi işte!...biz onunla 'devrimsel bir ilişki' içinde tanışmışcasına
kazındı bilincime...gizli,gizil!...içiçe geçmişcesine tek bir soru dahi sormadık birbirimize
kimsin,necisin,inmisin,cinmisin,kimin fesisin?...türü!...soru yoktu aramızda,sorgulamak!
dedim ya 'devrimci bir tanışma'y dı bizimkisi....düşünsel!...düşsel!...devrimsel!...yarım kalan bir şarkıyı tamamlamak beraber söylemek için sahne almıştık sanki?..

tahliye olmuş dışarı çıkmıştım ama tekrar mahalle,kitle çalışmasına dönmüştüm ve bu
kızla gizlice buluşmuş kaldığımız yerden devam ediyorduk halkı örgütlemeye.en geniş kitle içerisinde 'kadro' çalışması şiarımızdı yine(!)...adam kazanmak,gönüllü insanlar or
dusu yaratmak,düşünen araştıran soru soran ve savaşan bireylere ihtiyacımız vardı.ve
ilk ilişikim bu kızla başlayacaktı sanki(!)...öylesine heycanlıydım!..müthiş!...onunla konu
şurken o yanımdayken zor zaptediyordum içimde şahlanan çılgın atı!...zor tutuyordum!.
nerdeyse,..hadi atla gidiyoruz atın terkisine uzaklara!....diyecektim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder