30 Haziran 2013 Pazar

GEREKSİNİM DUY!..ÖZLE BENİMLE OLMAK İÇİN....‏

GEREKSİNİM DUY!..ÖZLE BENİMLE OLMAK İÇİN....‏

'selam!'.'merhaba!' diyerek dileklerimizi tekrarlamamız birbirimize!(!)...bazende biz her zaman olduğu gibi kitaplığın önünde yanyana oturmuş sohbete dalmış dünya ile bağlantılarımızı kes
mişken baban söylenerek geçerdi önümüzden,..".bunlar saatlerce ne bulur ne konu
şurlar?..hayret bi şey yaaaaa!..."diye tepkisini iletirdi bize!..evet!..sanki laboraturda idik
gereksinim duy,özle benimle olmak için.yine sinemada olduğu gibi yanyana olalım saatler
boyu sohbetler yapalım ve zamanın nasıl ne şekilde tükenip akşam olduğunu farket
miyelim.anımsarmısın baban üstfuaye'den altfuaye'ye sana seslenirdi,.."haydi kızım
hazırlan!..akşam oldu gidiyoruz artık!..."..ve bizim asılan suratlarımız istemeye isteme
ye el sıkışıp,..iyi akşamlar!..yarın görüşmek üzere...diyerek ayrılırdık istemeye istemeye...
sen o günlerde k.burjuva,demokrat aydın bir gençkızdın,ben ise yenilmiş bir devrim
ci!...işte bizi tanımlayan,bizi birbirimize yaklaştıran ORTAM..klasik müzik konserleri,
sinema,tiyatro,yaşgünü partileri ve kitaplar!..."birkaç kitabı birden okuyorum!.."(elvan günay-1989) baban
,bizim kız kitapkurdudur hoca!...demişti ilk istihbaratı böyle aldım.bana ayıra
cak zamanın yoktu bu anlamda. zorlayıcı da olmak istemiyordum,istiyordum ki gerekli görüp
sen yaratacaktın zamanı....

seni bunun için seviyordum!...benimle konuştuğun ve tartıştığın için!....özlemiştim gerçekten yıllar sonra farklı bir yapıdan gelen ve aramızda onca yaş farkı olmasına
rağmen bir kızla eşit,özgür bir biçimde birbirimiz karşısında ezilip büzülmeden o burjuva nezaket,davranış bozukluklarına düşmeden DOĞAL/İÇTEN bir biçimde kendi yarattı
ğımız ortamda tanışıp konuştuğumuz birbirimize cinsiyetimizi dayatmadan birbirimi
zi anladığımız için!..bundan daha güzel ne olabilirdi!?...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder