30 Haziran 2013 Pazar

'SEN KİMSİN'?..YA SEN?...‏"BİZİM BÖLÜME İLGİ AZ.GEÇEN DÖNEM KAPANACAKTI NERDEYSE..SENCE NE YAPMALIYIM?"...ELVAN GÜNAY TOPALLI-2008..
... "ahhh!...sorma?..o adamla beraber olmakla hayatımın en büyük yanlışını > yaptım!...aaa!. > sana da herşeyi anlatmışım ne safmışım?!(!)...".....üzerine gitmedim.o > günlerde uçarca > sına evli sevgilisine maraton koştuğunun.nasıl da mutluydu bizim > tavuzkuşu nasıl mutlu anlatamam(!)...benimle yüzyüze görüşmeden son bir > mektup yazarak ayrılmasına çok > kızmıştım.yoksa kime aşık olursa olsundu beni ilgilendirmezdi.ama bir > ilişki bitmeden bir > ilişkiye girmesine kızmıştım!...yalan söylemesine,atlatmasına,beni > önemsememesine!... > > >> > ‎"bir grup,hayattan sıkılıp cinsel arayışlara giriyor"..çiğdem anad > yeni romanı "sen kim > sin?"de kendinin ararken farklı cinsel arayışlarda hırpalanan büyük > şehir insanlarını anlatıyor...pazar/milliyet..12 şubat 2012...o adamla > mı berabersin? dedim,bana son bir > mektup yazarak kaçtığı günleri anımsatarak.anlamıştı kimi > kastettiğimi(!)...kazıda aradı > ğımı bulamadım.boşluktan olacak veya yasaklara karşı > gelmekten.birisiyle ilişkim oldu > adam evli.evin henüz haberi yok!...zor durumdayım!"...nerdeyse,bi koşu > bizim eve uğ > rarmısın söylermisin diyecekti utanmasa!(!)... bizim tavuzkuşu,kitapkurdunu kapıkulu gibi üniversiteye/y.ö.k'e > kapılanmak,değişmekte > kurtarmamıştı!(!)...sen zannediyormusun ki senden 'diyet' > istemeyecekler?..buralara gelmen,kariyerinde yükselmenin bu kadar kolay > olacağını mı zannediyordun?..evet!..belki yükseldin,daha da yükseleceksin ileride ama,mutsuzsun bak!..kolun  kanadın kırık!(!).. > kolay kolay kimsenin sırtına bu kara cübbeyi geçirtmezler elbise giyer gibi!(!)..hazırlan!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder