28 Haziran 2013 Cuma

SANA TARİH DİYE YUTTURULAN ŞEY ASPİRİN TABLET(!)...‏OSMANLI MOZAİK BİLE OLAMADI!...‏YA SEN?.."KÖLE OLMAK İÇİN ACI ÇEKMEK Mİ LAZIM?..NE DE OLSA BEN BİR KÖLEYİM!"..(E.G.T/2009-2011) DİYEREK ONADIN KENDİ KENDİNE SEKS KÖLELİĞİNİ!(!)...

SANA TARİH DİYE YUTTURULAN ŞEY ASPİRİN TABLET(!)...‏OSMANLI MOZAİK BİLE OLAMADI!...‏YA SEN?.."KÖLE OLMAK İÇİN ACI ÇEKMEK Mİ LAZIM?..NE DE OLSA BEN BİR KÖLEYİM!"..(E.G.T/2009-2011) DİYEREK ONADIN KENDİ KENDİNE SEKS KÖLELİĞİNİ!(!)...

 yerin göğün sahibi yüce yaradan allahım!...diyerek yalvaran yakaran osmanlı kılıç zoruyla inandırmaya çalıştı tebaa yı islamiyet'e...kılıç çekti anadolu'ya,rumeli'ye,eflak-boğdan'a vayvoda'lar adadı kendi ahalisini sustursun diye,yemen'de mısır'da yine öyle!
> osmanlı 'mozaik' bile olamadı o çok övündüğü dünyanın bir ucundan bir ucuna genişlet
> tiği topraklarda.burjuva devrimlerinin ateşi karşısında çorak bir toprak gibi dağıldı o ko
> ca osmanlı kavruldu,çatladı!...tutmadı yani mozaik diye övündükleri...ve dayanamadı
> dağa çıktı resneli niyazi!...

SANA TARİH DİYE YUTTURULAN ŞEY ASPİRİN TABLET(!)...‏

> yaaaaaaaaa!..sultanım?..sana tarih diye yutturulan şey başın sıkıştıkça sana verilen as
> pirin tablet!(!)..yut ve rahatla!(!)...ezberle ve küfret!...ve sana öğretilen biçimiyle milli
> yetçi saflara,faşist propogandaya katıl heycanlan ve yüksel kariyerinde!...insanlar mı?
> senin için iki türlü 'insan' vardı;cinsel,biyolojik ve fiziksel...başka?..başka bir 'insan' tipo
> lojisi yoktu senin için!...sevişecek,fantazi üretecek,deneysel cinsellikler yaşayacak ve
> rahatlayacak.günlük yaşamda ise önüne konan müfredatı saati saatine yemek yedirir gibi öğrencilerine anlatacak ve gönül rahatlığıyla kariyer koltuğuna gömülecek!(!).......
> yani lüküs hayat!(!)...
> nazım,o büyük düşünen adam,şair...seni görmeden tanımadan seni iki dizede yazmış
> analiz etmiş....bu kadar güzel anlatılamaz bir insan ve bir de ben!..nazım görmeden,
> ben görerek yaşayarak tanımladım seni ve sen ne dedin bana?...ya beni çok iyi tanıyor
> sunuz veya gözlem gücünüz çok iyi!...nazım nasıl kendi insanını yaşadıkları ve bilinciyle harmanlayıp dizeleştirmişse bende seni ayrıştırdım içimde!...sevgi olmadan olmazdı bu iş.nazım'da öyle insanını ve vatanını biçimsel değil içten,bilinçle seviyordu o büyük adam!..bak
> ma sen faşist/milliyetçi kuyrukçu mandacı şairlere,demogoglara!...asıl onlar vatan haini
> m.akif mısısra kaçtı,vahdettin ingilizlere,enver kafkasya'ya,talat almanlara sığındı!.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder