29 Haziran 2013 Cumartesi

PİŞMAN OLMAMAK İÇİN ÇOK DÜŞÜNDÜM...‏(E.G-1991)

PİŞMAN OLMAMAK İÇİN ÇOK DÜŞÜNDÜM...‏(E.G-1991)

göstermelik olarak gidip geldiğin kültürel faaliyetler sıkmıştı seni...içinde cinsellik yoktu
sürekli 'insanlık','onur','düşünce'(!)...görsellik cinsellik üzerine oturmalı ve yükselmeliydi
ne o öyle kitabi laflar falan(!)..kültürel faaliyetlere gidip gelenler aynı tarakla taranmış
saçlar...sıkıcıydı hem de nasıl?..gülüşleri,konuşmaları,yaklaşımları robotikti,soğuk!...oy
sa yirmili yaşlardaydın ve... cinselliğini yaşayamıyordun bir türlü(!)..kitaplarda,sinemada,
tiyatro sahnelerinde izlediklerin mi cinsellikti yani!?(!)...bu türlü yerlere gelenlerde za
ten soğuk,suratsız insanlardı.çok bilmiş entellektüel havalarında heykelcikler!(!)...bura
lar sana göre değildi ama?(!)..ya annen?..ve bu adam?.."farketmedim zannetme
yin bu arada faaliyetlerimle ince ince dalga geçmişsiniz bir güzel!.."....


sonra ne olduysa oldu ve sen bu işin benimle olmayacağını bu kölelik anlaşmasına
benim uygun olmadığıma inandın ve karar verdin."..pişman olmamak için çok düşün
düm duygularım değişmedi!.."...bir de çok düşünmüştün!(!)...son konuşma,son bu
luşma...birdenbire çarkettin yavaşça,"...seni kaybetmek isteniyorum dost ve arkadaş
kalalım?.."....hayret!...neden di acaba?..hani bitmişti bu iş,değişmemişti duyguların
ız madam?...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder