30 Haziran 2013 Pazar

SENİN YAŞLARINDAYDIK O ZAMAM!..‏ "LİSEDEN ARKADAŞLAR HALA KUR YAPARLAR BANA!".2008-

SENİN YAŞLARINDAYDIK O ZAMAM!..‏

"LİSEDEN ARKADAŞLAR HALA KUR YAPARLAR BANA!"-2008-
> "sürekli acı veren ben oldum yükselen burcum akrep..."..(2008)...sen
> acı verme zehirleme hakkını kullandın sıra bende!.....nazım'ın
> insanlığa o ünlü çağrısını
> anımsa,...hoşgeldin bebek..yaşama msırası sende!...acı verme,canını
> yakma,acıtma sı
> rası bende artık!...bak nasıl acı verilirmiş,nasıl zehirlenirmiş
> insan?...önce elime keskin
> bir neşter alacağım ve kalbini açacağım bir cerrah kıvraklığı
> ile...bana yazdıklarınızla o
> ünlü yazarlarların sevgililerine yazdıklarını çoktan geçtiniz!..(elvan
> günay-1990)...baka
> cağım iz kalmışmı yazdıklarımdan?...açık kalp ameliyatı olacak kanlı
> canlı!(!)...eğer iz
> kalmışsa kalbinde yazdıklarımdan o günden bu güne kazıyacağım iz
> kalmamacasına!...
> korkma!..acımayacak...sonra beynini açacağım senin!...o,ceviziçine
> benzeyen girift et
> parçasını..."yazdıklarınız belge niteliğinde mutlaka
> yayınlanmalı...tekrar tekrar okumalı
> yım beynime kazımalıyım!..."..(1990)...bakacağım o beyaz kıvrım kıvrım et
> parçasının her kıvrımına...bakalım iz kalmış mı yazdıklarımdan,anlatmak
> istediklerim
> den?...canını acıtmadan kazıyacağım,canın yanacak tabi fiziksel
> değil,ruhen!...
> *
> annen yönlendiriyordu seni o günlerde tanıştığımızda,annenin
> faşizmi!(!)...sinemada ba
> banla aramız iyiydi uyuşuyorduk onunla.hava almaya dışarıya çıktığım
> bir gün sigara içip döndüğümde sinemanın kitap reyonuna sen kitaplara
> bakıyor ve alacağın kitapları seçiyordun dalgınlıkla.erken gelen sinema
> müşterisi zannettim önce sonra sen tanıştır
> dın beni kendinle,....."sinema müdürünün kızıyım merhaba!..."..o kısa
> andı bizi birbirimize
> bağlayan yıllarca,yıllarca kopmamacasına!...ve alacağın kitapları alıp
> çıktın yukarıya.erte
> si gün baban,.."hoca!..bizim kız teşekkür ediyor sana çok indirim yaptı
> diyor!...annesi
> yurtdışında biriki haftalığına eğitim için çıktı sıkılmasın evde diye
> yanımda getiriyorum
> çok düşkündür annesine!..."..ilk istihbarat biligilerin bu şekilde
> ulaşmıştı elime.yirmili yaş
> lardaydın o günlerde.benim ve arkadaşlarım gibi. devrimci mücadeleye
> katıldığımız bir
> yandan da üniversiteye gitmeye çalıştığımız faşist işgalleri kırmak ve
> faşizmle mücadele
> ettiğimiz o gözükara günlerimiz geldi aklım aklıma!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder