30 Haziran 2013 Pazar

HAPİSHANE VE AŞKIM!...‏ "YAZDIKLARINIZ BELGE NİTELİĞİNDE MUTLAKA YAYINLANMALI UMARIM BİR GÜN YAYINLANIR!.."...ELVAN GÜNAY-1989-90-

HAPİSHANE VE AŞKIM!...‏

"YAZDIKLARINIZ BELGE NİTELİĞİNDE MUTLAKA YAYINLANMALI UMARIM BİR GÜN YAYINLANIR!.."...ELVAN GÜNAY-1989-90-
> zaten seni benimle tanışman,içine düştüğün çelişkili durumu kendince
> yorumlayama
> man çözüm üretememen yıktı....ne sizden önce ne sizden sonra bir
> erkekle bu denli dostluğu ve arkadaşlığı paylaşmadım neden böyle oluyor
> anlamış değilim?..
> (1989)...çölde kıblesini arayan müslüman gibi kabeni kaybetmiştin
> sanki?!(!)..neden
> böyle oluyor anlamış değilim?...kararsızlığından kararmıştın rotanı
> şaşırmıştın o günler
> de!...benim sana bir gelecek sunmam mümkün değildi o günlerde,ne
> yapabilirdim ki?..
> yenilmiş bir devrimci!...işsiz güçsüz!..bende yıllar yıllar önce
> devrimci mücadele için çıktığım evime tahliyeden sonra kös kös dönmüş
> ve yaşamımı yeniden kurmak için ka
> nat çırpıyordum açık denizde.sen ise ana kucağında okuluna gidip
> geliyordun annenin el
> harçlığıyla.ne de olsa güvencedeydin okulunu bitirene kadar seni
> besleyip büyütecek sı
> ğınacak bir evin vardı.benim ise sadece düşüncelerim!...sosyalizme
> inancım!..devrime
> olan bağlılığım!...yıllarca içeride bunun için yatmışt(ık)ım!..senin
> yaşlarındaydım o gün
> lerde devrimci mücadeleye katılduığımız günlerde.hani sen dedin
> ya?...neden böyle olu
> yor anlamış değilim?...bizde,neden bu eşitsilik bu yoksulluk sömürü
> diyerek soru sorma
> ya başlamıştık kendi kendimize?...sana o soruyu ben sordurtmuştum bize
> de o günkü koşullar,yaşadıklarımız ve okuduğumuz kitaplar sordurtmuştu
> 'neden' sorusunu,ne yap
> malı?...sen tanıştığımızda henüz başındaydın yolun!...bizimkiler
> altmışsekizli...apolitik ye
> tiştirdiler beni!...(2008)...

> çoktan unutmuştum ben seni...silmiştim iz kalmamacasına...bilinç
> silgimle,bastıra bastı
> ra!..bana yazdığın mektupları dahi unutmuştum,hapishane mektuplarımla
> beraber sa
> rıp sarmalamış kaldırmıştım senin gibi...(paketleyip kaldırdım
> maltepe'de ki evde duru
> yor!..(2008-...) eski bir çantanın içinde kuzu kuzu yatıyorlardı yanya
> na(!)hapishane ve aşkım!..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder