30 Haziran 2013 Pazar

DENEY..DENEMEK..."DENEYECEĞİM!.."-1991-...‏"SÜREKLİ ACI VEREN BEN OLDUM!.."...ELVAN GÜNAY TOPALLI-2008-

  • DENEY..DENEMEK..."DENEYECEĞİM!.."...‏"SÜREKLİ ACI VEREN BEN OLDUM!.."...ELVAN GÜNAY TOPALLI-2008-


ne sizden önce ne sizden sonra bir erkekle sizinle yaşadığım paylaştığım gibi dostluğu ve arkadaşlığı paylaşmadım!..neden böyle oluyor anlamış değilim?..-1989..
  • işte anahtar cümle!..neden böyle oluyor anlamış değilim?...kafası karışmıştı bizim kitap
    kurdunun!...o güne kadar okuduğu bütün o metinler altüst olmuştu aniden!..kadın/er
    kek ilişkisi,özel sevgi,arkadaşlık/dostluk,aşkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!..
  • madem bana açık oldunuz bende size açık olacağım.size karşı duyduğum sevgi bir arka
    daşıma dostuma karşı duyduğum sevgiden farjklı değil!..beraber olacağım insana özel 
    sevgi duymalıyım!...aşkın gözü kördür!..-1989...peki o zaman zorlamış ol
    mayaım sizi?...cevabıma,...durun canım!..o kadar da karamsar olmayın!..deneyeceğim
    tabi!..-1989-....deney,denemek,deneyeceğim!...diyalektik,tarihsel,materya
    list bir cevaptı benim için!...
  • Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder