29 Haziran 2013 Cumartesi

BEN NE SAFMIŞIM BEEEE!...‏ÇÜRÜMÜŞ İNSAN DÜŞÜNCESİNİN KOKUSU....‏

BEN NE SAFMIŞIM BEEEE!...‏

> HÖDÜÜKLÜK benimkisi!(!)...görmemişlik,yaşanmamışlık....teorik saplantılar!..evet!..
> yaşam teorik açıklamlarla anlam kazanır ama....teorik sürmez yaşam!...karşılık bul
> ması lazım,üst üste koyduğunuzda örtüşmesi lazım sarmaş dolaş olması....yaşadık
> larınla düşünceleinin.....yani aşk,bağlılık,savaşkanlık bu!...sen ne yaptın?...kafdağı masalına harf,kelime,cümle taşıdın!(!)...GEÇMİŞOLSUN!...
> onca sene faşizme karşı savaşan birisi olarak,faşizmini görememek!..işte bunun adı
> na ne denir bilirmisiniz?..SİYASİ KÖRLÜK!(!)...
> faşizmini görmemişim ben senin çürümüşlüğünü!..
>
> karardıkça kararmışsında benim haberim yokmuş biliyormusun?..ben ne safmışım
> beee!....ben ne safmışım!...

ÇÜRÜMÜŞ İNSAN DÜŞÜNCESİNİN KOKUSU....‏

> çürümüş insan düşüncesinin kokusu!...nasıl kokar bilirmisin?..faşizm!..faşizmm!...ve
> bedene yayılan o çürümüşlük siyahi renk.... faşizmin yüzü!...
 depreme,nükleer kazaya,tusunamiye benzemez İNSAN ENKAZI!...NE KAZMA KÜREK
> NE DE BULDOZER KEPÇE İLE TEMİZLEYEBİLİRSİN O KOKUYU,ÇÜRÜMÜŞ,KOKUŞMUŞ
> YAŞAM BİÇİMİNİ,DÜŞÜNCESİNİ...çok ağır kokar bilirmisin ÇÜRÜMÜÜŞ İNSAN DÜŞÜN
> CESİ!....ÇOK AĞIR KOKAR!..ne yanmış kireç giderir ne de kimyasal bileşimler!....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder