28 Haziran 2013 Cuma

O DA YANILDI BENDE..İŞPORTACI GİBİ YAŞIYORSUN‏!...

 O DA YANILDI BENDE...‏
o da yanıldı ben de!...kim kimi nerede arıyordu belli değildi bulamadık birbirimizi..bu
düşünsel bir oyundu,cinsiyetler,cinsler arası değil!...
sevdiğim kızın,'özledim!..' sesini de,sevdiğim kadının 'süpriiiiiiiiiiiiiiiiz!..' sesini de!..zil
sesini de duydum,ayrılık sesini de...bırakılmışlığı da bilirim sarmaş dolaş olmayı da...
duydum yüreğim de...öptüm sevdiğim kızı, tuttum elini...bu değildi yapmak istediğm
ten i değil düşünceyle öpüşmek istedim...ben onun içindeki kızın peşindeydim,onun
değil!...
duydum işkencede kendi sesimi ve diğerlerini de...dostlarımın,yoldaşlarımın,arkadaş
larımın isyanlarını...
yaşadım..yaşayacağımı!(!)...tattım,duyumsadım duyumswmak istediğim duyguları;
hazları,acıları,ağuları...

İŞPORTACI GİBİ YAŞIYORSUN‏

bir seyyah,seyyar satıcı,işportacı gibi yaşıyorsun,böyle geçmez hayat!..ve insanlara
hergün gül de satamazsın tezgahında,mutluluk!...çıldırmışcasına saldırıyorsun aç kal
mış yemek yer gibi....buradan başlıyor OBEZİTE yaşam biçimin!(!)...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder