30 Haziran 2013 Pazar

SENİ BENDEN DAHA İYİ KİM TANIYABİLİRDİ Kİ?.."YA BENİ ÇOK İYİ TANIYORSUNUZ YA DA GÖZLEM GÜCÜNÜZ ÇOK İYİ!"..ELVAN GÜNAY-1989-90.." bu güne kadar tek yaptığım doğru iş aziz nesin'in mektuplarını > türkçe'ye çevirmek oldu!..."..bu sözler,de > ğerlendirme sana ait.evet,zaman zaman seni suçladım,anlamsız > biçimde,senin üzerinde böyle bir hakkım > varmış gibi.iki yıla yakın beraberliğimiz ve tanışıklığımız süresi > içinde ayrılıkların nedeni tamamen tepkiseldi, > nedensiz suçlamalara dayanıyordu.itirazların gülünç ve > komikti,çocukçaydı.bir genç kız gibi değil küçük bir > kız çocuğu gibi yanıtlıyordun,daha doğrusu susuyordun...dün olduğu gibi > bugünlerde,kırk yaşlarında bu > tutumun değişmedi.ben senin neden kötülüğünü,mutsuzluğunu isteyeyim > ki!?....seni sevdiğim için yanlış > yapmaman anlamında uyardım seni,belki dozajı yüksek > oldu,katılırım!...benden ayrıldıktan sonra,bağımızın > kopmamasını,dost-arkadaş olarak devam etmemizi isteyen sendin ben > değil.o yıllarda,kazı çalışmasına git > tin bana bir kart atarak dönüşte görüşmek üzere diyordun.yaz bitti ama > ne senden haber vardı ne de ne > rede olduğundan ve seni merak ettiğim için babana uğradım,dönmüş ve > faaliyetlerine devam ediyordun. > sana nasıl kızdım anlatamam.nihayet kitap fuarına geldin ve ayaküstü > üç-beş dakika konuştuk,yine zaman > sızlıktan rahat olamamaktan bahsedip ayrıldın.hiç değişmemiştin > hiç!..sen benden uzaklaşınca sana bir şey > ler oluyor tanınmaz hale geliyor > canavarlaşıyor,garipleşiyordun,anlaşılmaz bir durum ve psikolojik > açmazla > ra savruluyordun.ve nhayet eve bir mektup gönderdin.işin rengi belli > olmuştu,evli bir adamla ilişkin olmuş > sevgilin olmuştu kazı sırasında," boşluktan olacak,yasaklara karşı > gelmekten...zaten ilişkimiz bitmişti ama sen anlamak istemedin.dost > arkadaş kalalım önerim yanlıştı zaten.artık ortak bir yanımız kalmadı > bu mektu > bu bir veda olarak kabul edebilirsin.."...bana dürüst ve açık > olmamıştın,yoksa istediğin insanla sevgili olabi > lirdin ve bu durum beni zerre kadar ilgilendirmezdi." çok zor > durumdayım evdekilerin haberi yok nasıl açık > layacağımı bilmiyorum?.." üstüne üstlük ilişkilerini kopardığın adama > bana anlatıyor içini döküyordun!..ben > sana ilişkimizin başladığı günden benden ayrıldığın güne ve tekrar > yirmi yıl sonra karşılaştığımızda hiçmi hiç > sana ne yalan söyledim ne de arkandan dolap çevirip senin gibi > davrandım ve ikiyüzlü tavırlar sergiledim. > sana o günlerde tüm bu anlattıklarımı belki çok ağır biçimde kağıda > dökerek sana ilettim ama beni bıraktığın > için değil,davranış bozuklukların için!..peki,yıllar yıllar sonra bana > ne dedin," aaa!..sorma o adamla bera > ber olmakla hayatımın yanlışını yaptığımı anladım..ne safmışım sana da > herşeyi anlatmışım!.."...yaaa!..han > fendi,günaydın!....geç uyandınız maalesef geçmiş olsun!..yaptığın > yanlış keşke bununla kalsaydı keşke!... > doğrulanmak bana birşey kazandırmazdı,sadece beni rahatlatır ve onca > eleştiriyi boşuna yapmadığımı,gö > rüşlerimin doğrulanmasından başka içimi rahatlatan birşey olmazzdı o > kadar.sana karşı bir sorumluluğum > yoktu zaten,ama seni seven bir insan olarak,seni tanıyan,mutsuz olmanı > istemeyen bir insan olarak duyar > lılık duyduğum için seni uyarmıştım o kadar.haklı çıkmam beni > sevindirmedi inan,sadece sana üzüldüm,o günlerde o denli gözün dömüş > mutluluktan başın ters dönmüş ve etrafını görmemek için o denli ısrar > ediyor > doğru yaptığını o denli kızgınlıkla cevaplamıştın ki beni,sevgilin için > beni uyarıyor ve," yüklenme o kadar!.." > demiştin...faaliyetlerinden sonra evli bir sevgili!(!)..gerçekten hiç > ummadığım bir zamanda aşama kaydet > miştin.zaman içinde anlaşıldı ki (biraz geç olsa da) yanlış yapmış ve > oldukça pişman olmuştun sen değil ben > haklı çıkmıştım.tek beni teselli eden bu durumdu.ilk yanlışın bana açık > olmadan bir ilişki kurmuş benim zorla > mamla bu ilişkini açıklamak zorunda kalmış ve ikinci yanlışını > yapmıştın.seri bir katil gibi cinayetlerini işlemeye > devam ediyordun.yıllar yıllar sonra bana açıkladığın düşüncenle > yaptığın yanlışlara kalsaydın keşke!........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder