29 Haziran 2013 Cumartesi

ÖYLE BİR KAÇTIN Kİ?...‏

ÖYLE BİR KAÇTIN Kİ?...‏
> öyle bir kaçtın ki yazdıklarımdan,sevgimin ateşinden?..korktun yanmamak,kavrulma
> mak,küllerinle savrulmamak için...korktun sen!..inanamadın böyle bir aşk/sevgi' ola
> cağına,yaşayacağına...yazdıklarımı bir roman/şiir edebi bir metin gibi okudun,bir ka
> dın gibi değil!..çünkü inanmıyordun bir erkeğin bir kadını bu denli sevebileceğini!...
> sana yazdıklarımdan galaskiler,yıldızlar,yeni yaşanabilir gezegenler yaratırdım.neler
> yapardım neler!(!)...ne demişti arşimet?..bana bir dayanak noktası verin dünyayı ye
> rinden oynatayım!...sende benim dayanak noktamdın o günlerde...'devrim' bile ya
> pardım eğer sen beni bırakmasaydın istanbul'un orta yerinde!...
> sana yazdıklarımla piramitleri yeniden yapardım,sayfalardan harf/kelime cümleler
> den....sana yazdıklarımla alevleri göğe yükselen ateşimle yeniden gererdim isa'yı
> çarmıha!...sana yazdıklarımdan sevgimin keskinliğinden musa gibi ikiye ayırırdım nil'
> i senin için tam ortasından!(!)...
ÇOK ÖZELDİ GEMİSİ ÇOK ÖZEL...‏

> ÇOK ÖZELDİ GEMİSİ ÇOK ÖZEL!..KİMSENİN GEMİSİ BOY ÖLÇÜŞEMEZDİ ONUNLA...YA 
> LITILMIŞTI ZATEN TATLI SULARDAN,DENİZ İÇİN YAPILMIŞTI SANKİ BU GEMİ...BİR 
> KUĞU GİBİYDİ SUYA İNDİĞİNDE YÜZÜYOR MU SÜZÜLÜYOR MU BELLİ OLMAZDI SU YÜ 
> ZÜNDE...  
> ADAM,YİNE BENİM LİMANIMA SIĞINACAK!...DEDİ KADIN İÇİN...OKYANUSA AÇILMAK 
> TI KADININ BÜTÜN DERDİ TEK BAŞINA. GÜVENİYORDU GEMİSİNE,ÖZEL!.DİYORDU GE 
> MİSİ İÇİN ÖZEL YAPTIRDIM BEN ONU GÖVDESİNDEN DİREKLERİNE KADAR....NE DE 
> NİZ SUYU ÇÜRÜTRBİLİR NE DE DENİZ TUZU... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder