28 Haziran 2013 Cuma

BENİ SENİN BULDUĞUN SÖYLENİR!...‏YA SENİ?.."SANA RASTLADIĞIMDA YENİ ÇIKMIŞTIM BİR İLİŞKİDEN!"..E.G.T/2008...

BENİ SENİN BULDUĞUN SÖYLENİR!...‏YA SENİ?.."SANA RASTLADIĞIMDA YENİ ÇIKMIŞTIM BİR İLİŞKİDEN!"..E.G.T/2008...



beni senin bulduğun söylenir,sahiplendiğin,anladığın!...bana insan ilişkisinden;aşk,sevgi,
dostluk,arkadaşlıktan öte beni senin biçimlendirdiğin söylenir yeniden.hamurumu yeniden kardığın o güzel beyaz küçük pembe ojeli parmaklarınla,düşüncelerinle yeniden
mayaladığın!(!)...sen benim düşüncelerimi ayağa kaldıran kızdın!..jan dark'ım savaşçım!


faşizme karşı mücadele günlerinde benimle beraber olmasan da, o günlerin ör
gütlülüğü içinde ortaklaşa kazanımlarımız olmasa da,içsel olarak birbirimizi tanımasakta
beni anlıyor ve dinliyordun!...yoksul gecekondu mahallemizi anlattığımda;hapishaneyi-
mamak askeri cezaevi'ni-yazdığım anıdefterimi okuduğunda,değerlendirmelerini bana
aktardığında sanki benimle o günleri beraber yaşamış gibi konuşuyordun.o kadar güzel ifade etmiştin ki düşüncelerini!..bana sahip çıkmıştın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder