30 Haziran 2013 Pazar

YILLAR YILLAR SONRA KİM HAKLI ÇIKTI?...‏ "AHH!!...SORMA O ADAMLA BERABER OLMAKLA HAYATIMIN EN BÜYÜK YANLIŞINI YAPTIM!"...ELVAN GÜNAY TOPALLI-2008-

YILLAR YILLAR SONRA KİM HAKLI ÇIKTI?...‏

"AHH!!...SORMA O ADAMLA BERABER OLMAKLA HAYATIMIN EN BÜYÜK YANLIŞINI YAPTIM!"...ELVAN GÜNAY TOPALLI-2008-

bu kızgınlılarım benimle olmadığın veya beni terkettiğin için değil!..doğal karşılıyorum ka
rarlarını!...aynı zamanda özel yaşamını ve 'özel sevgi'lerini benimle paylaşmana da bir
anlam veremiyorum?...oysa senden böyle bir neden,niçinli açıklama ve cevapta beklemi
yor(dum)um!...beklemiyordum örneğin 1991'de evli sevgilinle olan ilişkini bana anlataca
ğını...gerek yoktu detaylandırmana!...neden son bir mektupal veda etme gereği duydun
o günlerde hala anlamış değildim!..önemsiyormuydun,sorumluluk mu duymuştun anla
madım?...sorumluluk duysan veya beni önemsesen modern bir insan gibi nasıl ki ayrıl
maya karar verdiğinde(1991)oturup konuştuysak,kazı dönüşü bana gelerek veya haber
vererek his ve duygu dünyanı düşüncelerini açıklar ve yollarımızı ayırırdık değil mi?..ya
sen ne yaptın bayan kitapkurdu,mektup yazdın uzun uzadıya...akıl verdin bana,insanlık
ilişkisi!(!)...aldatma metodları!(!)....zaten biz ayrılmışız da,ben bu durumu anlamak iste
memişim de,dost/arkadaş kalalım önerisi zaten yanlışmış ta,artık bu anlamda ortak bir
yanımız kalmamış..mışşşşşşşş!...ne güzel değil mi?...tarihi bir ayrılık nedeni!...bundan da
ha iyi nasıl açıklanabilir ki?....yok,bir de nikahına çağırsaydı!(!)....
insan tabi ki yanlış yapar,yapmaz değil!...hepimiz yanlışlıklar sonucu bulmuşuzdur yolu
muzu!...mao ne der bilirmisin?...yanlışlar bizim öğretmenimizdir!...ya sen?..ne yani sü
rekli ben mi yalan söylüyorum?!...(1991)...yanlışlarını farkında olmadan bu şekilde savunuyordun bana karşı!...ne oldu?...yıllar yıllar sonra kim haklı çıktı?...ben!
ben değil mi?!...keşke 1991 yılında mal bulmuş mağribi gibi sarılmasaydın o adama?..o
adamı bana karşı savunmasaydın keşke!...keşke o yanlışın ilk yanlış olsaydı veya yanıl
gı!...o zaman sana hak verirdim,ama anlattıkların itirafların ışığında gelişmeler çok fark
lı,yanlış üzerine yanlışlarla dolu bir yaşam çizgisi!...yazık!...çok yazık!...gençkız değilsin
artık,kırkını devirmiş akademik kariyer yapmış bir oğlan çocuğu annesin sen!..ve yıllar
sonra sevmediğine inandığın bir adam ve bir evlilik!?(!)...sahi sen kendi kendini sorgulu
yormusun hiç?...ben ne yapıyorum?...nasıl bir sevgi,aşk,dostluk ve insan ilişkisi içinde
yim?...diye irdeliyormusun kendini?....ne gezeeeeeer!...'.....' terlikleri gibi geziyorsun
yaşamın peşinde!(!)....sana tarihin hangi döneminde rastlasam mutsuzsuzsun,mutsuuu
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuz!!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder