30 Haziran 2013 Pazar

CANI ÇOK FENA YANMIŞTI BİZİM 'KİTAPKURDU'NUN(!)..1991-2008...‏"BİRKAÇ YIL MUTLU OLDUM EVLİLİĞİMDE GÜZEL GÜNLER GEÇİRDİM O KADAR!.."..ELVAN GÜNAY TOPALLI-2008-

  • CANI ÇOK FENA YANMIŞTI BİZİM 'KİTAPKURDU'NUN(!)..1991-2008...‏"BİRKAÇ YIL MUTLU OLDUM EVLİLİĞİMDE GÜZEL GÜNLER GEÇİRDİM O KADAR!.."..ELVAN GÜNAY TOPALLI-2008-


  • ben seni nerden tanıyacaktım ki?....nasıl tanıyabilirdim?...neden?...niçin?...nasıl?...seni
    bana tanıtan,nazım'ın...yeter ki solmasın sol memenin altındaki cevahir...tanımlaması...
    o gün sinemaya gelirken elinde tuttuğun tutuklu bir devrimcinin şiir kitabıydı seni bana
    tanıtan....o cesaretle kendimi toplayarak,...bende şiir yazıyorum!..dedim zorlukla....ve ertesi günü heycanla getirmiştim tekrar buluştuğumuzda yazdığım şiirleri....bir kaç gün
    sonra getirdin şiirlerimi yorum yapmadan.sadece,...."sonuçta ben eleştirmen değilim!.".
    -1989-...yorumsuz bir yorumla kaldın öyle!..ya bendeki düş kırıklıkları?..cid
    diye alınmamıştım galiba?...

  • "ahh!..sorma o adamla beraber olmakla hayatımın yanlışını yaptım!..."l
    -2008-....ilk yenilgi çabuk gelmişti....özel sevgi seline kapılmıştı bizim kitapkurdu!(!)...
    canını zor kurtarmıştı belli!(!)...
    •  
      •  
    •  

  • canı çok fena yanmıştı bizim 'kitapkurdu'nun...oysa ne kadar heycanlıydı o günlerde (19
    91)...2008 yılında olduğu gibi,o günde ilk defa bana müjdelemiş, itiraf etmiş,yumurtla
    mıştı hevesini!(!)..".kazıda aradığımı bulamadım...boşluktan...yasaklara karşı gelmekten 
    olacak, ilişkim oldu birisiyle adam evli.henüz evin haberi yok zor durumdayım!..."-1991-...neden ilk bana anlatmıştı gönül macerasını anlamadım??!!...henüz evin haberi yok!..zor durumdayım!..ne yani ben mi gidip onun adına eve anlatacaktım,...gö
    zünüz aydın!...kızınız birsine aşık,ama...adam evli!...mi deseydim??!!(!)....

  • maddenin en küçük hücresi atom...ayrıştırıp bölen o büyük enerjiyi ortaya çıkaran kim?
    ayştayn değil herhalde?...bilinç!..."ya beni çok iyi tanıyorsunuz veya gözlem gücünüz çok
    iyi!..(2008)...
    • Hiç yorum yok:

      Yorum Gönder