30 Haziran 2013 Pazar

  • OKUDUĞU BÖLÜME MASTIR İÇİN BAŞVURDUM(1993)..‏"SINAVDA KIZ ARKADAŞIMI KOYDUM ARAMIZA.ALYANS VARDI PARMAĞINDA!"...2008...ELVAN GÜNAY TOPALLI..

  • > OKUDUĞU BÖLÜME MASTIR İÇİN BAŞVURDUM
    > > aaradan iki yıl gibi bir zaman geçti ve ben onun okuduğu bölüme master
    > yapmak için baişvurdum.son durumunu merak ediyordum.eğer tesadüfen
    > karşılaşırsak konuşma durumu olursa ilişki kurmaktan öte son durumunu
    > öğrenmiş olurum diye düşünüyordum
    > bu zaman zarfında beni aramadığına göre evli sevgilisiyle melekler gibi
    > elele uçuşuyor
    > lardır diye yorumluyordum.veya benim dediklerim çıkmıştı ve utancından
    > bana dönemi
    > yordu.o ayrılıktan bir yıl falan sınra bende evlendim zaten.sınav günü
    > pek ortamı hatır
    > lamıyorum.etrafıma fazla dikkatlice bakmadım.onunla hem karşılaşmak hem
    > karşılaşma
    > mak gibi garip bir duygu vardı içinde bu karmaşa içinde sınava girdim
    > ve çıktım!..

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder