29 Haziran 2013 Cumartesi

SENİ YANİDEN YAZACAĞIM!...SENİ FAŞİZM ÇÜRÜTTÜ 'TUZRUHU' DÖKTÜ BURJUVAZİ RUHUNA!(!)....‏

SENİ YANİDEN YAZACAĞIM!...

> seni yeniden yazacağım,yazmak zorundayım!.bugüne kadar yazdıklarım çöpe gitti yani...is
> pat edilmemiş bir teorem gibi(!)...ne suyun kaldırma kuvveti ne de yerçekimi...bu
> bambaşka bir çekim alanı...şaşırtıcı,sarsıcı... duyanın inanamayacğı cinsten...kandon
> duran ı bile yaya bırakacak....dünya öküzün boynuzlarında dönüyor masalına inanan
> insanlık,kendi etrafında ve güneşin etrafında dönüyor,üstelik düz bir tepsi değil tam
> yusyuvarlakta değil,elips...dendiğinde nasıl ki insanlık altüst oldu ve tanrının gücü
> tartışılır hale geldiyse benim yazacaklarımda sizde aynı etkiyi bırakacak inanın!.....
> seni yeniden yazacağım,yeniden yorumlayacağım insanlık tarihi gibi,insanlığın geli
> şimi,cinselliği,cinsel tercihleri,sevgi,dostluk,arkadaşlık,aşk konusunda yaşadıkları açı
> sından seni yeniden yazacağım!..yeniden yazmak zorundayım!..bugüne kadar yazdık
> larımı iz bırakmamacasına silerek seni yeniden yazacağım!..yazmak zorundayım çün
> kü...yine bana kaldın,yine bana rastladın umulmadık biçimde...

SENİ FAŞİZM ÇÜRÜTTÜ 'TUZRUHU' DÖKTÜ BURJUVAZİ RUHUNA!(!)....‏

> "sınavda kız arkadaşımı koydum aramıza.alyansın vardı parmağında.."(elvan günay topallı-2008)...yoooo!...
> görmedim farketmedim dedim...şaşırdın,"aaaaa!..nasıl olur?..".olur işte madam!..oluyor....
> ne demiş koca sakallı bizim ihtiyar kurt?...."tarihte olaylar nasıl olmuşsa öyle olmuştur!.."
> (k.marx)...öyle oluyor!(!)..senin benim istediğim için değil!....
>
> ‎1989...çıtıpıtı k.burjuva aydın demokrat ve altmışsekizli bir ailenin tek kızı..
> ...."bizimkiler altmışsekizli ne yapayım apolitik yetiştirdiler beni!.."(elvan günay topallı-2008)...peki kim mil
> liyetçi yaptı seni heycanlandırdı?...evli sevgilin mi,yoksa tez hocan mı?...osmanlıcı,or
> yantalist,egzotik,erotik!(!)...
> sevgililerin ve o meşum evliliğin mi?..."internetten tanıştığım bir insanla evlendim
> ne yani şimdi asosyal mi oluyorum?..."(elvan günay topallı-2008)...yooooo!..insanlar seçimleriyle,beğeni
> leriyle,sosyal veya asosyal olmazlar ki!..veya devrimci/milliyetçi!(!)..."öğrencilik yılla
> rımda kaldı nazım'a hayranlığım şimdi milliyetçilik daha çokm heycanlandırıyor beni"...(elvan günay topallı-2008)sen öğrencilik yıllarında
> olduğun gibi nazım hayranı olarak kalsaydın öğretim görevlisi yaparlarmıydı seni?...düşün bakalım?...seni faşizm,çürüttü milliyetçilik,milli,millicilik...oryantalizm,egzotizm,erotizm ise cinselliğini kokuşturdu!..ruhu
> na ise 'tuzruhu' döktü burjuvazi!(!)...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder