30 Haziran 2013 Pazar

SANA YAZILDIĞI NERDEN BELLİ O DİZELERİN?...‏ "BENİM VE EVİN DURUMU ÇOK KÖTÜ BİR DE SEN YÜKLENME!..SANA BİZİM EVDE BİR ŞEY DİYEN YOK!..OLAYLARIN ÜZERİNİ KAPATMAYA ÇALIŞIYORUM!.."...ELVAN GÜNAY TOPALLI-2012-

SANA YAZILDIĞI NERDEN BELLİ O DİZELERİN?...‏

"BENİM VE EVİN DURUMU ÇOK KÖTÜ BİR DE SEN YÜKLENME!..SANA BİZİM EVDE BİR ŞEY DİYEN YOK!..OLAYLARIN ÜZERİNİ KAPATMAYA ÇALIŞIYORUM!.."...ELVAN GÜNAY TOPALLI-2012-

hazırlan!.almaya geliyorum seni!..peki?..bu dizede kastedilenin sen olduğun ne ma
lum?..sana ayan/beyan mı oldu?..vahi mi indi acaba?..seni almaya geliyorum hazır
lan!..dedim ve sende fırsat bu fırsat diyerek kapaklandın bu dizenin üzerine!(!)..baş
ladın internette şakımaya,internetten evlendiğin kocan hakkında...."en çok sevdiğim
ressam/şair fikret...en çok sevdiğim isim yine fikret!..şık!..şık!.....şık!.."
(2009)...bu işler parmak şıklatmaya,ağız şaklatmaya,balkon konuşması yapmaya
benzemez madam antuanet!(!)...bu yüzden çok kan aktı fransa'da çok kelle giyotine
gitti bir parmak şıklatmak,ağız şaklatmakla!(!)....sen o günlerde belki beni'kurban' et
mekle evliliğini kurtardın,facebook'ta aldattığın kocanla aşk tazeledin,nikah resimleri
nizi sayfanızda yayınlayarak tekrar nikah kıydınız ama nafileeeee!...kuyruğun dışarı
da kaldı kurnaz tilki!(!)...neden mi?...bak anlatayım!...internetten tanıştığım birisiyle
evlendim.ne yani asosyalm mi oluyorum şimdi?...(2008)...ses çı
karmadım yorum yapmadım anımsarsan...."tüyap'ta imza günü yaptı.anlaşılmaz bir
gençkız/erkek hayranı var!..sıkıldım zor attım kendimi yan taraftaki resim sergisine!.
...ne babam ne de ben okuyup bitirebildik yazdıklarını!..."(2008)...
yani sen benimle internette karşılaşmadan önce,cinayet romanları yazan kocanın im
za günü ve öncesi mutsuzdun evliliğin kağıt üzerindeydi.nerden mi biliyorum?..sen
söyledin!:..."2000'de geldim buraya.2002'de evlendim!..birkaç yıl mutlu oldum evli
liğimde(birkaç yıl dediğine göre 2005-2006'da evliliğin,mutluluğun bitti)güzel günler
geçirdim o kadar!.."..(2008)...ya bundan sonra?... yine senin ağzın
dan dinleyelim!:....sana rastladığımda yeni çıkmıştım bir ilişkiden...boşluktaydım!...
(2008)...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder