29 Haziran 2013 Cumartesi

A.DUMAS'IN 'SİYAH LALE'Sİ...‏

A.DUMAS'IN 'SİYAH LALE'Sİ...‏

> a.dumas'ın 'siyah lale'si...o roman kahramanı için siyah lale soğanı ne
> ise sende benim için oydun,öylesine somut,öylesine ılık,öylesine zaman
> içinde ısınarak sıcakla
> şan!..o roman kahramanı nasıl heycanla çiftleştirdiyse lale soğanlarını
> ve bulduysa
> 'siyah lale'sini yıllar yılı deney ve emekle cvesaretle sabırla bende
> öyleydim,o siyah
> lale yetiştircisi gibi.kimseye açıklayamadım söylemedim direndim
> yıllarca konuşma
> dım işkencede direnen soylu bir devrimci gibi.ve bir gün kaybettim
> aniden siyah la
> lemi içimde büyütmeye çalıştığım bilincimin ısız bir köşesinde
> filizlenmeye bıraktığım
> yüreğimin bir yerinde....

SEVDİKÇE ŞIMARAN DELİŞMEN BİR KIZ GİBİDİR....‏


> beyoğlu sevdikçe şımaran delişmen bir kız gibidir...sarıp sarmalar sizi
> sıvanır üzerini
> ze..öpüşler,koklaşmalar...dünyanın en rahat açık saçık semtidir
> beyoğlu!..renk renk insan sülüetleri geçer
> önünüzden,gözlerinizden...dünyanın en sıcak kanlı semtidir
> beyoğlu.dışlamaz sizi,kendinize göre bir dünya köşebaşı bulursunuz
> hemen dost olur
> sunuz çabucak,sıcacıktır sımsıcak...dışarı çıkar çıkmaz beyoğlu'n
> dan,adım atar at
> maz üşürsünüz inanaın!..inanmazsanız bana gidin beyoğlu'na mutlaka
> gidin!...yazdık
> larımdan daha fazlasını bulacaksınız inanın!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder