29 Haziran 2013 Cumartesi

ARŞİMET SANDIM KENDİMİ NEWTON...‏

ARŞİMET SANDIM KENDİMİ NEWTON...‏

> arşimet sandım kendimi newton(!)...onlar maddeyi sorguluyorlardı ben
> ise seni,ruhu
> nu,benliğini...bilimsel bir metodla,bilimsel
> doğrularla....bak!...konuşturacağım,içindeki kızla tanıştıracağım
> seni!..aşıyorsun sen
> kendini!...maddeden madde yaratmak gibi bir şeydi bu,kabuğunu soyup bir madde
> nin içini ortaya çıkarmak!..o özü,cevheri,özsuyu?...çekirdeği kırıp
> tohuma ulşamak...
> *
> ister klasizm,neo klasizm,modernizm,postmodernizm olarak
> adlandır...nasıl tanımlar
> san tanımla,önemi yok artık bunların.inan önemi kalmadı ne bilimin ne
> de bilimselli
> ğin(!)...ne yapacaktım ki bir deney sonucu elde ettiğim
> gerçeği?(!)...ve bu gerçeğin
> bana yol göstereceği o bilimselliği?...kim inanırdı ki
> bana,kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim???

TANRI ELİYLE DEĞİL..‏

> TANRI ELİYLE DEĞİL,İNSAN ELİYLE YAPILDIĞI İÇİN YIKILMADI BUNLAR!...AMA HİÇBİR
> ŞEYİN ÖNEMİ KALMADI İNAN HİÇBİR ŞEYİN...İÇİ BOŞALDI ÇÜNKÜ YAŞANILANLARIN!
> havva gibi erken ısırdın belki elmayı kızdırdın tanrıları.adem bile
> utandı ayartılmaktanhiçbir şeyin önem kalmadı artık hiçbir şeyin!....ne
> roma'nın,ne bizans'ın ne osmanlı'
> nın....ne musa'nın yüzü güldü bu topraklarda ne isa'nın,ne de
> muhammed'in!(!)....
> papazların,havarilerin,müridlerin...kimse memnun kalmadı
> yaşadıklarından!..kimse
> kimseye bu konuda tek kelime miras bırakmadı ne artı ne
> eksi...nötr!..piramitler,sa
> raylar,tapınaklar,camiler,kiliseler,havralar,mabetler....hepsi
> birbirinden bozma yapıl
> dı,birbirlerinden öğrendiklerini aktardılar biteviye...ve yazdılar
> akıllarında kalan söy
> lemleri....
> zorunlu olarak savundu seni kaburga kemiğini feda etti sana(!)..az mı
> zannediyorsun
> bu bağış'ı?(!)..bu günün 'organ bağışı'ı nı düşün!..bir operasyonla bir
> başkasına can
> vermek...onu tekrar yaşama döndürmek..cana can katmak...adem bunu yaptı
> havva'
> ya(!)..oysa sen sıradışı bir kadındın 'sıradan' değil!...ben adem 'ben
> sıradan bir ada
> mım' dediğimde kudurdun tanrılar gibi,lanetledin beni!(!)...
>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder