30 Haziran 2013 Pazar

RESİMLERİNİ ADLİ TIP UZMANI GİBİ İNCELİYORDUM!(!)...‏ "AAA!..O RESMİMİ ÇOK SEVERİM MAKYAJIMA DİKKAT EDERKENDİME BAKARIM!"...ELVAN GÜNAY TOPALLI-2008-

RESİMLERİNİ ADLİ TIP UZMANI GİBİ İNCELİYORDUM!(!)...‏

"AAA!..O RESMİMİ ÇOK SEVERİM MAKYAJIMA DİKKAT EDERKENDİME BAKARIM!"...ELVAN GÜNAY TOPALLI-2008-
> resimlerini adli tıp otopsi uzmanı gibi inceliyordum!(!)...mutlu
> görünüyordu ama mutsuz
> du bizim kitapkurdu!...veya ben onun mutsuzluğuna inandırmıştım
> kendimi?...fal bakar
> gibi bakıyordum resimlerine derinlemesine!...yanılmadım!...gözlemlerim
> doğru çıkmıştı.
> mailleşmeye başlar başlamaz sanat/kültür üzerinden yaşamını anlatmaya
> başladı bana.
> "internetten tanıştığım bir insanla evlendim ne yani asosyal mi
> oluyorum şimdi?.."
> (2008)....1991'de kazı dönüşü şöyle yazmıştı bana,.."kazıda aradığımı bula
> madım.boşluktan veya yasaklara karşı gelmekten olacak birisiyle
> ilişkişkim oldu adam
> evli.evin haberi yok henüz zor durumdayım!.."..(1991)...ne kadar benziyordu
> yaşadıkları onca sene aradan sonra....

> bizim kurnaz tilkiyi(2008)bir internet sayfasında ressam biyografileri
> yazarken buldum
> google'den tararken...facebook adresini buldum resim albümünü inceledim
> doğum ön
> cesi ve doğum sonrası....üniversite resimleri,eşi ile göründüğü bir iki
> resmi...kilolu bir
> adam...kocasının yanında şahin pençesinde serçe gibi duruyordu bizim
> kitapkurdu.an
> cak bu denli zıt olabilirdi iki insan fiziki anlamda
> birbirine!(!)...özel sevgiyi yakalamış bi
> zim kitapkurdu diye geçirdim içimden gülümseyerek!...
> *
>
> bana anlatmak istemişte ben anlamak istememiştim.!(!)...zaman
> kazanmaktı kendince..
> aptal karga/kurnaz tilki düetini şakıyorduk beraberce!(!)...hiç
> yıkanılırmıydı akan suda iki
> kere?...ben zokayı yemiş ağzımdaki peyniri bizim kitapkurdu'na
> kaptırmıştım böylece!... bir kart atarak kazıya gitti bizim
> kitapkurdu,...kazıya gidiyorum dönüşte görüşürüz!..
> (1991)....alık karga bekledi durdu o yaz boyu kitapkurdu'nu!...ne gelen
> vardı ne giden?..kurnaz tilki çoktan paylaşmıştı peyniri sevgilisiyle!(!)..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder