28 Haziran 2013 Cuma

SENİN İÇİNİ 'DİŞİ KUŞ' DEĞİL DE 'CİNSEL KUŞ' YAPMIŞ!(!)...‏ "SANA RASTLADIĞIMDA YENİ ÇIKMIŞTIM BİR İLİŞKİDEN BOŞLUKTAYDIM O AN KİM OLSA YAZIŞIRDIM!"..E.G.T-2008...

SENİN İÇİNİ 'DİŞİ KUŞ' DEĞİL DE 'CİNSEL KUŞ' YAPMIŞ!(!)...‏
"SANA RASTLADIĞIMDA YENİ ÇIKMIŞTIM BİR İLİŞKİDEN BOŞLUKTAYDIM O AN KİM OLSA YAZIŞIRDIM!"..E.G.T-2008...
> senin içini 'dişi kuş' değil de 'cinsel kuş' yapmış,renklendirmiş kanatlandırmış seni(!)...
> eğer senin içinde öten cıvıl cıvıl bir 'dişi kuş' olsaydı sen çoktan yapardın yuvanı mutlu
> luk çubuğunu tüttürür dağıtırdın hiç şüphem yok buna!..zaten burjuvaziye göre okullar
> da sabahları içilen 'ant' gibi kadınların birinci vazifesi bedenlerinin erkeklere armağan
> edilmesiydi.ve bitiş cümlesi geliyordu arkasından,ne mutlu kadınım diyene!(!)...kimin
> için tabi önce erkek cinsine ve sonra da 'aile','evlilik' gibi oluşturulan sosyal aşamalara
> ne diyordu burjuvazi,ne üflüyordu her genç kızın kulağına?..yuvayı dişi kuş yapar!...sen
> ne yaptın?...başkalarının yuvalarını yaptın bir güzel kendi maharetinle!(!)....
>
> havva'nın elmayı ısırması olayından sonra tanrı ile kadınların arası bir türlü düzelmedi
> gitti.aynen senin durumun,tıpatıp(!)bu kadar benzerlik olur yani.nasıl ki ne evlilikten ön
> ce ne de evlendikten sonra soluduğun mutsuzluğun değişmemesi gibi!(!)...gerçi senin
> içini,'şeytan/cadı/büyücü' gibi şeyler doldurmuş değil tabi ama bunun yerine cinsellik
> doldurmuş kim doldurduysa?(!)....yani havva'nın isyanı seni sarsmış olmalı ki bayrağı
> kaptın tez elden havva'nın elinden.ne de olsa bayrağı kaptırmamak lazımdı başkasına(!)...neme lazım!(!)...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder