30 Haziran 2013 Pazar

AŞK KAZISI DEĞİLDİ BU!...‏"KAZIDA ARADIĞIMI BULAMADIM BİRİSİYLE İLİŞKİM OLDU.ADAM EVLİ!"...ELVAN GÜNAY-1991...

  • AŞK KAZISI DEĞİLDİ BU!...‏"KAZIDA ARADIĞIMI BULAMADIM BİRİSİYLE İLİŞKİM OLDU.ADAM EVLİ!"...ELVAN GÜNAY-1991...

  • bana anlatmak istemişti de ben anlamak istememiştim!(!)..pişman olmamak için çok dü
    şündüm ama değişmedi duygularım!..-1990-91....fare dağa küsmüştü ama
    dağın haberi olmamıştı!(!)...neden,niçini yoktu işte!...değişmemişti duyguları!(!)...bera
    ber yaşayalım,ailene ilşikimizi açıklayalım,sen söyleyemezsen ben söyleyeyim önerime,
    çok kısa bir yanıt vermişti,..."çok hızlı yaşadık!..".-1990-...uçmuştuk gerçekten
    düşünsel ve ruhen!...siyam ikizleri gibiydik...ve ilk ayrılık ilk pürüz geldi beklenmedik bir 
    anda....çok hızlı yaşamıştık ona göre süreci!...o zaman bir süre görüşmeyelim duygu ve
    düşüncelerini yeniden değerlendir tekrar konuşalım dedim ve kapattık telefonları..-1990
    o görüşmediğimiz günler,saatler,dakikalar,saniyeler....yalnızlık!..yalnızlıklar!...karamsar
    lıklar!...

  • sen benim için bir teorem,çözülmesi gereken bir proplemsin!(!)...meraklıyımdır bilirsin?
    !...(2008)...bilmezmiyim!(!)...bu meraktan değil mi zaten beni peşin
    den sürüklüyorsun,sürükleniyorum!(!)...suyun kaldırma kuvveti,yerçekimi gibi!(!)...arşi
    met çırılçıplak fırladı sokağa bu yüzden!...newton'u ayakalndıran,ayştayn'ı bilincinin sı
    nırlarını zorlayan....aşkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!...bilimsel olana duyulan!(!)..sende be
    nim için öyleydin....bilimsellllllllllllll!...bilimsel bir ilişkiydi aramızdaki!...bir teorem,prop
    lemmmmmmmmmm!...

  • çok yüklendim o günlerde bizim 'kitapkurdu'na....benden kopar kopmaz pinokyo olması
    na!(!)..".seni kaybetmek istemiyorum dost/arkadaş kalalım!..(1991)...öneri
    sinin üzerine,..".kazıya gidiyorum!.dönüşte görüşmek üzere!.." (1991)...bir
    kartla uçmuştu kazı alanına.ve mutlu dönmüştü evli bir sevgiliyle!(!)...böyle kısa zaman
    da,onun tanımlamasıyla oluşamazdı özel sevgi veya bağlılık?...aşk kazısı değildi bu!(!)
    üçbeş günde ateş bacayı saramazdı,böyle bir kız değildi bizim kitapkurdu!?(!)...aşk ka
    zası hiç olamazdı,tesadüflere,raslantılara bırakamazdı yaşamını,yazmazdı bunlar bizim
    kitapkurdu'nun okuduğu kitaplarda!?(!)...muazzez tahsin veya 'hıçkırık'!(!)...yaprağını bi
    le çevirmemişti bu tür melodramların!(!)....
    • Hiç yorum yok:

      Yorum Gönder