29 Haziran 2013 Cumartesi

SIRADAN BİR İNSANIM DEDİĞİMDE /..‏1989

sana kendimi ifade edebilmenin en iyi yolu olarak yeniden yazmaya karar verdim.kaç günde tamamladım hatırlamıyorum. çala kalem yazdım;mahallem,gecekondumuz,gecekondular,mamak,hatip çayı,mamak yokuşu ve tuzluçayır,mamak askeri cezaevi!....defter henüz sendeydi,okuyup bitirmiştin ama tekrar tekrar okumak istiyordun anıdefteri mi...sarsıcıydı senin için okudukların ve ilk değerlendirmen,..." yazdıklarınız belge niteliğinde mutlaka yayınlanmalı.biliyorum defteriniz uzun zamandır bende bekletiiyorum.tekrar tekrar okumalıyım beynime kazımalıyım!.."(elvan günay-1989-90...ist./maltepe)...."anılarınızı okumuştum!.."(2008-ist.maltepe)...-ZAMAN VE MEKAN NASIL DA BENZEŞMİŞTİ DEĞİL Mİ ONCA ZAMAN SONRA?-anılarım!?..o günlerde yeni çıkmıştım cezaevinden.şöyle tanımlamıştım kendimi:nuh'un gemisinden karaya vurduğumda o tufanda 80 askeri faşist darbesi sonrasında;sessizliklerin,yalnızlıkların şairyim,KAVGADA YENİK DÜŞEN YÜREĞİM!..aslında yenilmiş bir devrimciydi(k)m!(!)....bir dönemi kapatmıştık ne de olsa(!)...(1975-1987)...sıradan bir insan olmuştum işte!..bütün o kazanımlarımı diplomamı oligarşinin yüzüne çarpıp diğer arkadaşlarım gibi devrimci mücadeleye katılmıştım.nasıl kızmıştın anımsadın mı?ben sıradan bir insanım dediğimde bir gün?....."sen nasıl olur da sıradan bir insanım dersin?...sıradan insan olsa olsa bizim sinemanın gişeci kız olur!.."(1989-ksm/k.köy)...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder