30 Haziran 2013 Pazar

YILLAR SONRA BEN KAZANMIŞTIM-2008-‏ "SÜREKLİ ACI VEREN BEN OLDUM!"..ELVAN GÜNAY TOPALLI-2008-

YILLAR SONRA BEN KAZANMIŞTIM-2008-‏
"SÜREKLİ ACI VEREN BEN OLDUM!"..ELVAN GÜNAY TOPALLI-2008-
benden kopmana birşey diyemem ama,bana 2008 yazında anlattıklarından nasıl pişman
sındır şimdi değil mi?...1991 yılında evli sevgilini bana anlataıp sorunlarını paylaştıktan
sonra bağını koparmanla,2008 yazında benimle özel yaşamını paylaşıp tekrar beni suç
laman nasılda örtüştü değil mi?...o günlerde(1989-91)özel sevgi,özel sevgi diye inledi
ğin ve iznik kazısı sırasında o özel sevgiyi bulduğunu zannederek istanbul'a tarihi bir
eser gibi taşıdığın sevgilin!(!)...ben o günlerde senin için bir fenomendim değil mi? ne olacağı belli olmayan,oysa sana,özel bir adam,özel sevgi duyacağın bir baş lazımdı!(!)..
mitolojik,efsaneviiiiiiiii!..kimsenin ulaşamayacağı,tanrısal!... 'özel sevgi'!(!)...tanrıçalara
layık!...olimpos dağına gidip kazı yapmana gerek yoktu,bulmuştun iznik'te izini özel sev
giyi!(!)...ama yanıldığını çok geç farkettin,binpişman çarkettin!(!)..."aaaaa!..sana da her
şeyi anlatmışım!...ahhh!...sorma o adamla(evli adam) beraber olmakla hayatımın en bü
yük yanlışını yaptım!..."(2008)....
sen en büyük yanlışı benden kopmakla ayrılmakla yaptın ve yanlış yapmaya devam ettin
yaşamın boyunca.(1991-2008)..."pişman olmamak için çok düşündüm ama değişmedi duygularım!..."(1991)....benden duyguların değişmediği için ayrıldın,aynı za
manda doğru bir karar vererek,pişman olmamak için!...ya yaşadıkların?...duygusal an
lamda yakaladığını zannettiğin bir ilişki, nasıl olmuşsa hayatının yanlışını yapmakla so
nuçlanmış ve seni binpişman etmişti!...o günlerde sana bu konuda oldukça yüklenmiş
yanlışlıklar içinde olduğunu yazmış ve uyarmıştım seni.sen ise uçuyordun mutluluktan
kanadın değmiyordu suya.uyarılarıma kulak vereceğine evli sevgilini savunuyordun bana
karşı,....o kadar yüklenme!..ne yani sürekli ben mi yalan söylüyorum?...(1991)
ben kazanmıştım,yanılmamıştım düşüncelerimde rahatladım birdenbire onca yıl
geçmesine rağmen üzerinden!....
nasıl pişmansındır şimdi değil mi bana anlattıklarından,itiraflarından?..(2008) yıllar yıllar önce bir ilk mektupla başlayan ilişkimiz yine bir son mektupla son bulmuştu senin
kaleminden..."kazıda aradığımı bulamadım boşluktan veya yasaklara karşı gelmekten olacak birisiyle ilişkim oldu adam evli evin henüz haberi yok zor durumdayım!.."(1991)
yıllarca merak ettim o evli adamla olan ilişkini.2008'de internette karşılaşın
ca ilk sorumu sordum heycanla,o adamla mı berabersin?...anlamıştın kimi sorduğumu,
aaaaa!...sana da herşeyi anlatmışım!.."ahh!..sorma?..o adamla beraber olmakla hayatı
mın en büyük yanlışını yaptım!...(2008)....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder