29 Haziran 2013 Cumartesi

SENİN GİBİ UZAKTAYDI RADYASYON BULUTU...‏

SENİN GİBİ UZAKTAYDI RADYASYON BULUTU...‏


sonra japonya depremi!...o büyük sarsıntı ve tusunami!..arkasından fukuşima nükleer santrali....

senin gibi uzaktaydı radyasyon gaz bulutu....amaaaaaaaaaaaan!..dedim bana ulşana
kadar!(!)...

hiroşima,nagazaki'nin arkasından çernobil patladı okudum duydum gördüm ama

SANA ŞİİRLER YAZIYORDUM SAF SAF!(!)...‏

seninle yollarımız çoktan ayrılmışta ben hala nagazaki,hiroşima gibi toparlanmaya ça
lışıyordum,kurtarmaya çalışıyordum seni ve beni bu iki şehir gibi!(!)..

seninle yollarımız çoktan ayrılmışta benim haberim olmamış biliyormusun?..seni ben
hala masum,şansız bir kız olarak yaşatıyordum içimde!...seni kurtarmaya çalışıyor
dum....sana şiirler yazıyordum saf saf...oysa sen,atı alan üsküdarı geçti!..sözünü bi
le yaya bırakmışsın da benim haberim olmamış!(!)...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder