30 Haziran 2013 Pazar

KÖŞEYE SIKIŞMIŞTI BİZİM PİNOKYO...‏ "TABİ ARAMIZDA BİR ŞEY OLMAMIŞ GİBİ DAVRNAMAYIZ!"..ELVAN GÜNAY-1991-

KÖŞEYE SIKIŞMIŞTI BİZİM PİNOKYO...‏
"TABİ ARAMIZDA BİR ŞEY OLMAMIŞ GİBİ DAVRNAMAYIZ!"..ELVAN GÜNAY-1991-

"madem bana açık oldunuz bende size açık olacağım!..size karşı duyduğum sevgi bir
dostuma,arkadaşıma duyduğum sevgiden farklı değil!...beraber olacağım insana özel
sevgi duymalıyım!..aşkın gözü kördür!..."-1989-...bu sözler üzerine bende
ona,...peki o aman zorlamış olmayayım sizi!..yanıtını vermiştim.durun canım!..karam
sar olmayın o kadar!..deneyeceğim tabi!.-1989-...deneyeceğim tabi!...çok
hoşuma gitmişti bu cümlesi....teorik olarak kafamda,düşüncemde yaşam felsefemde canlandırdığım idealize ettiğim,etmeye çalışsam bile bu kadar idealize edemiyeceğim
bir kıza rastlamış ve onunla tanışmıştım!..inanılacak gibi değildi.söylesem kimse inan
mazdı bana,s.....tir lan dangalak!..git başkasına anlat oğlum bu rüyanı,devrim mi oldu
da kızların kafaları düzeldi!(!)...diye taşak geçerlerdi benimle!(!)...
istanbul ayağı vardı bunun mutlaka!?...kazı yeinde pişecek aş değildi bu!?...hazırlıklı git
mişti bizim kitapkurdu iznik kazısına....".bu bölümü kazandığım için çok mutluyum tam bana göre bir bölüm!..evdekiler dalga geçiyorlar kazma kürek işi diye!.."-19
89-....evdekileri eleştirmiş gülmüştük bu tür tavırlarına.bizim kitapkurdu en sevdiği iste
diği bölümü kazanmış kazıya gitmişti de neden kazıda aradığını bulamamıştı acaba?...
"birisiyle ilişkim oldu,boşluktan olacak veya yasaklara karşı gelmekten!..."-19
91-...savunma tutarlıydı ama sırıtıyordu!(!)...eleştirilerim karşısında,..."ne yani sürekli
ben mi yalan söylüyorum?..."...köşeye sıkışmıştı bizim pinokyo, inandırıcı cevaplar veremiyordu,istediğim
cevaplar değildi açıkçası.....
bana anlatmak istemişti de ben anlamak istememiştim!(!)..pişman olmamak için çok dü
şündüm ama değişmedi duygularım!...elvan günay-1990-91....fare dağa küsmüştü ama
dağın haberi olmamıştı!(!)...neden,niçini yoktu işte!...değişmemişti duyguları!(!)...bera
ber yaşayalım,ailene ilşikimizi açıklayalım,sen söyleyemezsen ben söyleyeyim önerime,
çok kısa bir yanıt vermişti,...çok hızlı yaşadık!...elvan günay-1990-...uçmuştuk gerçekten
düşünsel ve ruhen!...siyam ikizleri gibiydik...ve ilk ayrılık ilk pürüz geldi beklenmedik bir
anda....çok hızlı yaşamıştık ona göre süreci!...o zaman bir süre görüşmeyelim duygu ve
düşüncelerini yeniden değerlendir tekrar konuşalım dedim ve kapattık telefonları..-1990
o görüşmediğimiz günler,saatler,dakikalar,saniyeler....yalnızlık!..yalnızlıklar!...karamsar
lıklar!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder