30 Haziran 2013 Pazar

YİNE KAYBOLDUN?...SEVİYORSUN OYUN OYNAMAYI!..‏ "ELLE DE YAZAMAM!.."...ELVAN GÜNAY TOPALLI-2008-

YİNE KAYBOLDUN?...SEVİYORSUN OYUN OYNAMAYI!..‏

"ELLE DE YAZAMAM!.."...ELVAN GÜNAY TOPALLI-2008-
> SEN NEYİNLE DÜŞÜNÜP NEYİNLE YAZIYORSUN ALLAHAŞKINA!?.."
> YAZMAYI,YAZIŞMAYI SEVİYORUZ O KADAR!."...GERİSİ ET VE KAN
> YIĞINI!(!)....
> 30 Mayıs 2010 Pazar, 20:59 tarihinde
> yine kayboldun,seviyorsun oyun oynamayı,aniden kaybolmayı...seviyorsun
> hannibal gibi gemileri yakma
> yı.bu şekilde kaçarak saklanarak kurtulacağını mı zannediyorsun
> sorunlarından?!..açık olacaksın herşey
> den önce,dürüstçe dökeceksin içini.işine geldiği gibi değil,en sonunda
> sıkışınca kusmaycaksın yediklerini,
> içinde biriktirdiklerini.iki yüzlü olmayacksın,yıllar yıllar önce
> tanıdığın bir insanı,bir zamanlar dostluğu ve ar
> kadaşlığı tattığın,paylaştığın bir insanı bin dereden su getirip susuz
> bırakmayacaksın.sorunlarını kendini an
> latıp içini boşalttıktan sonra sırt çevirmeyeceksin
> dostlarına,arkadaşlarına....bu yüzden yalnızsın zaten,bu
> yüzden mutsuzsun!.sen kendini ne kadar saklarsan sakla sorunlarını
> istersen kuzey kutbuna kaldır koy,re
> simlerin ele veriyor
> seni,resimlerin...yüzün,mimiklerin,gülüşün,hüznün,yüzündde gezinen
> çektiklerinin res
> mi seni ele veriyor.istediğin kadar içine sakla ve kalbini sıkı sıkıya
> kapat bana.yıllar yıllar önce de böyle yap
> madın mı,yapmaya çalışmadın mı,ne oldu sonunda?..gittiğin adamı
> anlattın kendini,açmazlarını...bana an
> lattın bana
> duyuyormusuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!?.
> ve yıllar yıllar sonra pişkin pişkin," aaaaaa!..ne safmışım sana
> herşeyi anlatmışım!.." ....bu denli numarala
> rı çok seviyorsun,saf salak numaraları ve geri dönüp kendini
> eleştiriyormuş havaları,paylaşıyormuşsun tür
> den küçük kurnazlıklar.hani silmiştin beni,hani bana veda
> etmiştin,elveda demiştin ne oldu sonunda nasıl sarıldın o yaz bana
> denize düşmüş gibi!(!)..kızgınlıklarını,mutsuzluklarını bende
> dindirdikten sonra,yine baş
> ladın inkarcılığa," ben küçüktüm o zamanlar!"..vah!..vah!..sen mi aklın
> mı küçüktü acaba!?..ne demişti res
> terasyon hocan," bakıyorsun ama görmüyorsun!."...sen kimi gördün ki
> gerçekleri göresin!?..sen hangi
> olaydan yaşdıklarından ders çıkardın,kendini düzelttin?!..tam aksine
> yanlış üzerine yanlış yaptın ve yine
> beni suçladın," yaklaşımlarıma anlam yüklüyorsun!.." ne yükleyecektim
> peki,ne bekliyordun?!..ben senin gi
> bi sonradan boşaltmıyorum yükümü son an,gemi batmak üzereyken fareler
> gibi!..boşaltıp kaçmıyorum ba
> tırmıyorum gemileri?!..batırdığın bu kaçıncı gemi,kaçıncı?...ve yıllar
> yıllar sonra her batan gemiden sonra
> yine beni suçladın son hızla!..son mektup,son mail," yazmayı yazışmayı
> seviyoruz o kadar!.."....ya öyle
> mi bayan?!..başka?!..geri kalan senin için et yığını!..sen neyinle
> yazıp neyinle düşünüyorsun allahaşkına?.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder