30 Haziran 2013 Pazar

KAPATMIŞTIM BİR CİNAYET DOSYASINI-1991-‏"O ADAMLA BERABER OLMAKLA HAYATIMIN EN BÜYÜK YANLIŞINI YAPTIM!"..ELVAN GÜNAY-2008-

  • KAPATMIŞTIM BİR CİNAYET DOSYASINI-1991-‏"O ADAMLA BERABER OLMAKLA HAYATIMIN EN BÜYÜK YANLIŞINI YAPTIM!"..ELVAN GÜNAY-2008-



  •  insan ilişkisi'...dedim içimden bir bitki ağaç gibi...önce filizlenir fidan olur büyür kök tutar
    kök salar yaprak açar meyvaya durur koparılır dalından tadına bakılır yenilir ve tekrar
    o ağaç veya bitki bir daha ki açma,yeşerme,meyva verme dönemine hazırlanır kapanır
     içine....bitmişti işte!...yaşanmış ve bitmişti!...geriye sadece düşünceler,şiirler,anılar,defterler
    ,mektuplar kalmıştı onda ve bende...bundan sonra nasıl yeşereceğimiz,kök sa
    lacağımız,meyvaya duracağımızı zaman gösterecekti...
  • ‎"sınavda aramıza kız arkadaşımı koydum.parmağında alyansın vardı!..."....hiç farketme
    dim dedim."aaaa!...nasıl olur?.."...olmuştu işte!..ben insanları silince böyle silerdim bir
    daha yazmamak üzere!(!)...o sınav günü o beni görmüştü ama ben onu görmemiştim
    ve uzun yıllar ondan haber almadım araştırmadım.sınavı kazanamayınca üniversiteye
    de yolum düşmedi zaten ve dosyayı kapatmıştım!...evet!..bir cinayet dosyasını kapattım
    anıdefterim,şiirdefterim,onun mektupları ve benim mektup karalamalarımı geniş bir dos
    yaya koyarak bantladım ve kaldırdım cenazemi!(!)..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder