29 Haziran 2013 Cumartesi

BURJUVAZİNİN YENİ MODELİ VARDI KARŞIMDA...‏

SANA YAZDIKLARIMLA‏
> sana yazdıklarımla sevgimin kızgın ateşiyle ekvator, en sıcak çember
> olurdum çev
> rende....sana yazdıklarımla kuzey kutbu olurdum,yazdıklarıma karşı
> duyarsızlığınla..
> çevre kirliliği ne de ozon tabakasının delinmesi bile etkilemedi seni
> erimedin!(!)...
> sana yazdıklarımla bir orman yaratırdım bir amazon(!)...sulaya sulaya
> bitiremezdi
> amazon ağaçlarımı...sana yazdıklarımdan afrika'yı boydan boya geçen ve
> akdeniz'e
> dökülen nil yapardım çöllerin kurutamadığı...için için yanan kum
> tanecikleri ve su zer
> reciklerinden...sana yazdıklarımla guinnes rekorlarına
> girerdim,uzunluğu duygu ..
BURJUVAZİNİN YENİ MODELİ VARDI KARŞIMDA...‏
> ne,nasıl,hangi biçimde yaparsan yap,başar da!...başarılmış örnek bir model vardı karşımda kendisini yeniden tanımlayan,uçuşan heycanlanan...sanki başına talih kuşu 
> konmuştu o denli mutluydu kadın!(!)... 
> işte burjuvazinin yeni marifeti,yeni insan modeli yazışıyordu benimle.nasıl değiştiğini 
> anlatıyordu heycanla...robot yapmaya ne gerek vardı?...beynine veya kanına enjekte 
> edilerekk yaratılabilirdi yeni yepyeni bir faşizan ordu!(!)... 
> insanlar nasıl değişiyor ve değiştiriliyor sorusunun canlı tanığı vardı karşımda,sevdi 
> ğim kadın!...tam karşımdaydı işte;milli,millici,milliyetçi(!)...beni sevdiğine yaklaştığı 
> na inandığım kadın!...can düşmanım oluvermişti şimdi,heycanlandırıyor beni diyordu 
> açıkça,faşizm!.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder