29 Haziran 2013 Cumartesi

SAHİP ÇIKMIŞTIN BANA O GÜNLERDE....SAHİP ÇIKMIŞTIN BANA O GÜNLERDE....

SAHİP ÇIKMIŞTIN BANA O GÜNLERDE....

 anılarım!...anılarınızı okumuştum dediğin anılarım?!(!).....(1989-ist./k.köy)..." okuduğum kitaplarda tasvir bölümlerini atlayan ben sizin yazdıklarınızı zevkle okudum.dolaşmış gibioldum oraları...teşekkürler!.." (elvan günay-1989-90-ist./maltepe).dolaşmış gibi oldum oraları dediğin yerler,ilk göçer aileleri olarak gelip yerleştiğimiz tuzluçayır mahallesi ve orta ve liseyi okuduğumuz mamak semti,hatipçayı...ve o,orta okul/lise yıllarımda askeri ceza evin de yatacağım aklımın ucundan geçmeyen mamak cezaevi!...(!)...senin beynine değilama benim beynime kazınan bir cümle var senin kaleminden çıkan.bir görüş günü görüşçüm ile aramızda geçen nahoş bir diyalog için söylediklerin;..."ben olsaydım öyle demezdim!.."...(elvan günay-1989-90-ist/maltepe)...görüşçümün olumsuz yaklaşımına karşın bana sahip çıkmıştın.yakınlaşıyordun gittikçe bana ve devrimci mücadeye!....

SAHİP ÇIKMIŞTIN BANA O GÜNLERDE....

> sen gerçekten bir yılanmışsın.insanı yavaş yavaş farkında olmayarak zehirleyen ve sonra avına dönerek özür dileyen(!)..bir midye gibi içine kapanarak akrepleşen(!)...ne oldu saklandın,gizlendin de ne oldu?...zengin bir arkeolojik kazı gibiydin kazdıkça yete
> neklerin(!),cinselliğin,cinsel tercihlerin çıktı ortaya....ilk kazı maceranı anımsa?..
> bir erkek başı bularak-apollon/heron-heycanla uçarak gelmiştin istanbul'a....
> bütün bu duyduklarım,hakkında okuduklarım lezetli bir yemek üzerine yenilen,bayatla
> mış,bozulmuş bir tadı anımsattı..oy
> sa 2008 yazında senden o denli umutluydum ki anlatamam.."sürekli acı veren ben oldum
> yükselen burcum akrep...derin konulara girmeyelim!"..(elvan günay topallı-2008) ikazın geçte olsa bana yıllar yıllar sonra bir özeleştiri gibi gelmişti.yanılmışım!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder