30 Haziran 2013 Pazar

İLK CENAZEYİ 1991'DE KALDIRMIŞTIM...."İLİŞKİMİZ BİTMİŞTİ AMA SEN ANLAMAK İSTEMEDİN!"..ELVAN GÜNAY-1991..

İLK CENAZEYİ 1991'DE KALDIRMIŞTIM...."İLİŞKİMİZ BİTMİŞTİ AMA SEN ANLAMAK İSTEMEDİN!"..ELVAN GÜNAY-1991..

ilk cenazeyi 1991'de kaldırmıştım içimde,bana yazdığın son mektupla!..."ilişkimiz bit
mişti ama sen anlamak istemedin.tabi aramızda hiçbir şey olmamış gibi davranama
yız.dost arkadaş kalalım önerim yanlıştı zaten artık aramızda ortak bir yan kalmadı.
bu mektubu veda mektubu olarak kabul edebilirsin!.."...(elvan günay-1991)...nasıl ol
muştu da bu kız bu şekilde değişmişti ve bana karşı resmileşmişti?..."bir ilişki sonsu
za kadar sürecek diye bir şey yok!..."...(elvan günay-1991)...öyle cümleler kuruyor
du ki haklılığı için,kimsenin itiraz edemeyeceği genel doğruları bir kalkan gibi kullanı
yordu kendi kişisel çıkarı için(!)...oysa böyle başlamamıştık onunla bu ilişkişye!..
bu anlatılan tıpa tıp sendin!...mutsuz ve hırslı kadın!....2008 yazında karşılaştığımız
da internette,o adamla mı berabersin?...soruma-anlamıştı kimi kasttetiğimi-"ahh!..
sorma o adamla beraber olmakla-ne tür bir beraberlik, açıklamamıştı-hayatımın en
büyük yanlışını yaptım!....aaaaa!...sana da herşeyimi anlatmışım ne safmışım!?(!).."
...(elvan günay topallı-2008)...anımsıyormusun sana 'küçük oyuncu' rumuzunu tak
mıştım!.gerçekten o günden bu güne o 'küçük oyuncu',usta/ profosyonel bir oyuncu
olmuştu zaman içinde!(!)...1989-2011....


BU ANLATILAN SENDİN!(!)...‏


bu anlatılan sendin!...doyumsuz ve mutsuz!...sürekli arayış içinde olan mitolojik ve 
efsane kadın?!...helen veya afrodit zannediyordun kendini.bir tek beni kullanamadın
burjuva arzuların için.bir tek ben kuyruk sallamadım,yalanmadım,ağzımın suyu aka
rak ısırmadım seni(!)..."sürekli acı veren ben oldum.yükselen burcum akrep!...derin
konulara girmeyelim!.."...(elvan günay topallı-2008)..dedin ve yaşadıklarımızı kendi
dilinde özetledin o kadar!...

bu anlatılan sendin!...tıpı tıpına su katılmamış biçimde!."kazıda aradığımı bulamadım
boşluktan olacak birisiyle ilişkim oldu adam evli.evin henüz haberi yok!..zor durumda
yım!.."..(elvan günay-1991)..."sana rastladığımda yeni çıkmıştım bir ilişkiden...o an 
kim çıksa karşıma yazışırdım!.anlam yüklüyorsun 
yaklaşımlarıma.seninle flört dahi yaşamadık,ben küçüktüm o zamanlar!.
kaçamak yaptığımız,gizli gizli yazıştığımızı ima ediyorsun.senin
le yazmayı yazışmayı seviyoruz o kadar!...ellede yazamam lütfen!...
birkaç yıl mutlu oldum evliliğimde güzel günler geçirdim o kadar!.
hala kur yaparlar lisedeki erkek arkadaşlarım!.."...(elvan günay topallı-2008)...

bu anlatılan sendin!...tıpı tıpına su katılmamış biçimde!.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder