30 Haziran 2013 Pazar

BANA GELİNCE KÜÇÜLEN,KIRKINDA GÜZEL KADIN!...‏ "SENİNLE FLÖRT DAHİ YAŞAMADIK.BEN KÜÇÜKTÜM O ZAMANLAR!"..ELVAN GÜNAY TOPALLI-2008-

BANA GELİNCE KÜÇÜLEN,KIRKINDA GÜZEL KADIN!...‏
"SENİNLE FLÖRT DAHİ YAŞAMADIK.BEN KÜÇÜKTÜM O ZAMANLAR!"..ELVAN GÜNAY TOPALLI-2008-

BANA GELİNCE KÜÇÜLEN,O BÜYÜK KIRKINDA GÜZEL KADIN!.İÇİN MATEM TUTUYOR,DIŞIN YANARDAĞ!.MUTLU DEĞİLSİN GÜZELİM!..O CÜBBENİN İÇİNDE20 Haziran 2010 Pazar:14:59 tarihinde
sen büyümeyeceksin../ ciddi,çok büyük gelmiş öğrt.görv.cübben sana../ mahzun,çocuk yüzün../ sen hiç
büyümeyceksin../ nereden mi biliyorum?..kuşlar var aramızda biliyorsun haber getirp götüren...gergef do
kuyan...haber dokuyorlar aramızda../ fildişi kulenden indin,kilisen de eğitildin,manastırına kapandın keşiş
ler,papazlar,rahipler,rahibeler gibi../ azize'mdin sen benim,azizem!../ tapınıyorsun bir bir şimdi çıkıyorsun
tanrı katına.../ tırmanıyorsun yök. merdivenlerini.../ seni mutlu etmez bunlar,için isyan ediyordur mutlaka/
bilirim ben seni çok iyi tanırırm...girdin bir defa bu dehlize çıkamıyorsun..bilirim ben seni tanırım..sen böyle
bir akademik kariyer hayal etmiyordun;milliyetçi,millici,milli,oryantalist,erotik,egzotik.../ seni kim dejenere
etti bilemiyorum kim kararttı yüreğini,bilincini?../ bana gelince küçülen,o büyük,kırkında güzel kadın!(!).../
dışın,bana gelen;' selaaaaaam!'...' merhaba!.'.. 'özledim'..'sürpiriiiiiiiiiiz!'..diyen sesin.../ bu çelişki öldürür
seni,diri diri toprağa gömer seni../ ne demişti nazım,' zühre olmakta zor,tahir olmakta..'.../ kurtulamazsın
yüreğinin,düşüncelerin,bilincin üzerine siyah bir tül çekerek../ için matem tutuyor,dışın yanardağ../ dünya
nın bütün ırmakları üzerine dökülse söndüremez yangınını../ lav,ateş,akkor akıtan,fışkırtan krater ağzını../
ve üzerine geçirdiğin siyah cübben,omuz başından aşağıya sarkan geniş kırmızı kurdelan../ kurtarmaz seni
saklayamaz geçmişini.../ bitmez,dinmez içindeki isyan,bitmez.../ sönmez patlayan yanardağın../ bana ka
dar geliyor sıcaklığın bu yaz sıcaklığında.../ yüzün alev alev..gözlerin buz gibi../ mutlu değilsin güzelim,du
ruşundan belli../ iğreti duruyor üzerindeki siyah,kırmızı kurdelalı öğrt.görv. cübben../ çalışma odan,dosya
lar,siyah cübben içinde sen...kırmızı siyah ve beyaz tenin...gülümsemek isteyipte gülümsyemeyen yüzün./
hapsetmişler adeta seni bu odaya,üzerine siyah bir cübbe ve geniş kırmızı kurdela asmışlar omuz başından
aşağıya bir bayrak gibi../ üzerinde sallanıyor bu iğreti elbiseler,direğe,göndere çekmedikleri kalmış seni../
belki yakında seni asacaklar ingiliz sicimiyle,direğe,göndere çekecekler!../ isa gibi çarmıha gerecekler belki
seni kim bilir../ ikrar etmeni,itiraf etmeni isteyecekler;milli,millici,milliyetçi olduğuna dair../ paye,sıra,sınıf,
boşuna dağıtmıyorlar kadroları../ mahzun,küçük,anlamsız,anlamsız güzelliğinle,dünyanın bu kaosun üzerin
de,siyah,kırmızı cübben ve beyaz tenin,güzelliğin...ne kadar çelişkili../ faşist generaller gibi giydirmişler se
ni../ yüksek yargı organ üyeleri gibi../ oysa sen;arkadaşlıktan,dostluktan,paylaşımdan etkilenmiştin,akıl er
dirememiştin tüm bunların nasıl olabildiğine../ şaşırmıştın..heycanlanmıştın yaşadıklarından../ ne olduysa
benden uzaklaştıktan sonra oldu sana./mutsuzluktan,bir adamdan bir adama koştun heycanla./ sonuç..so
nuçsuzluk,mutsuzluk,sonsuzluk../ bir av hayvanı gibi,bir fare kobayı gibi labirentinde döndün durdun çıkış
için,ağzından kaptırdığın peyniri bulmak için,aptal karga../ hala,çırpınıp duruyorsun labirentinde,deneyde
sin hala laboratuarında bıraktığım gibi../ kararını sen değil,senin dışındakiler veriyor,giydiriyorlar seni,resmi
kitapkurdu../ ne demiştin bana geçmiş geçmiş yaz," zaten bölüme ilgi az.neredeyse kapanacaktı geçen se
ne bölüm.ne yapmalıym sence!?.."../ çok geç artık çok geç../ nereye mi gidiyorum..intihar etmeye,belki dönerim,belki..belki../ üzerindeki siyah cübbe,omuz başından aşağıya sarkan geniş kırmızı kurdelan ile iyi
düşün karar ver,acıma sakın kendine,sakın..sakın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder