29 Haziran 2013 Cumartesi

KARŞIMDA BİR 'KARŞI DEVRİM' DURUYORDU....‏

KARŞIMDA BİR 'KARŞI DEVRİM' DURUYORDU....‏
> faşizm revize edilmiş ve milliyetçiliğe dönüştürülmüştü burjuva ideologlarınca....tö
> renle sumuluyordu dünya halklarına,bir bir elveda derken sosyalizm sahneden işçi
> sınıfına(!)....
> ve karşımda bir 'karşı devrim' duruyordu yıllarca savaştığım,mamak askeri ceza evi'nde,o toplama kampında aynı koğuşta kalmak zorunda bırakıldığı(mız)m...karşım
> da duruyordu o faşizm!..sevdiğim kadın olmuştu kanlı canlıydı..değiştim!..diyordu....
> milliyetçilik daha fazla heycanlandırıyor beni....faşizmin o ırkçı ve milliyetçi,şöven ta
> nımı geldi aklıma hemen....
> zaman çok çabuk aktı yatağından...çok çabuk...akkor halinde demircinin kalıbına akan,çeliğe su verilerek şekillenen....eğitti bizi zaman,değiştirdi savurdu...ve herşeyi
> inkar ederek başladın konuşmaya,her şeyi...değişmiştin,yenilenmiştin o faşizan,sağ
> cı düşüncelerle tanımladın kendini yeniden...

BUZ KESİYORDUN!..BUZUL!...‏
> benden uzakta coşkulu,kalbinin sesini susturmak için kalbini bastıran bir kızdın,yanım
> da aysberg(!)..buz kesiyordun buzul!...öyle donuktun ki,öyle beyazımsı ve parlak so
> ğuk!....
> sana sürekli aşk/sevgi/dostluk üçgeni sundum,sana o güne anlatılanlar,'bermuda şeytan üçgeni'ydi!(!)...bir türlü çözemedin üçgenin alanını,bir türlü anlayamadın dev
> rimsel/diyalektik aşkımı....beni okuduğun gibi okudun nazım'ı,nazım'la eleştirdin beni
> taşımamalı bir mahpus içinde hapishaneyi!...bir karamsardım sana göre,hala içinde
> hapishaneyi taşıyan....
> ‎'aşkın gözü kördür' burjuva tekerlemesine,beraber olacağım insana özel sevgi duy
> malıyım cinsinden sevgi tanımlamalarına inanıyordun sen o günlerde.burjuva yuvar
> laması değildi benim sana duyduğum sevgi,tensel/bedensel/fiziksel....senin o güne
> kadar rastlamadığın ve yakalayanmadığın,...neden böyle oluyor anlamış değilim?..di
> ye sorguladığın cinstendi...düşünsel!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder