30 Haziran 2013 Pazar

YİNE SUÇLU BEN OLMUŞTUM!...‏ " YAKLAŞIMLARIMA ANLAM YÜKLÜYORSUN!..SENİNLE YAZMAYI YAZIŞMAYI SEVİYORUZ O KADAR!.."....ELVAN GÜNAY TOPALLI-2008-

YİNE SUÇLU BEN OLMUŞTUM!...‏
" YAKLAŞIMLARIMA ANLAM YÜKLÜYORSUN!..SENİNLE YAZMAYI YAZIŞMAYI SEVİYORUZ O KADAR!.."....ELVAN GÜNAY TOPALLI-2008-

günler geçmiş gelmesi gereken telefon bir türlü gelmemişti.yine iş bana düşmüştü
p.t.t katoloğundan ev telefonunu buldum ve aradım bir akşam üzeri.telefona sen çık
tın ama konuşamıyordun.başka bir zaman arayayım mı soruma o kadar güzel,..ha
yır!....dedin ki o seslenişin..'evet!..' gibiydi(!)...o denli yumuşak ve içten hayır! dedin ki hala kulaklarımda o güzel olumsuz sözcük.o anda olumlu bir emir cümlesine dö
nüşmüştü içimde....isterseniz okula yazın!..(1989)...ve başladı macera!.

yine suçlu ben olmuştum 1991'de olduğu gibi!(!)...aynı seneryo farklı bir yazılımla karşımdaydı.sinemadan ayrıldıktan sonra seninle oluşturduğumuz dostluk ve arkadaş
lık ortadan kalkmıştı.babandan sende kalan kasetlerimi istediğimde bana gönderdi
ğin o güzel küçük not mektubunla tekrar bir araya gelmenin zemini oluşmuştu....."si
nemaya geldiğimde kitaplığın yerinde yeller esiyordu ve siz de yoktunuz.kimseye bir
şey soramadım.olan biteni sizden dinlemek isterdim.ama beni cevaplamanız müm
kün değil.ben çok iyiyim okula gidip geliyorum bir sorun yok herşey yolunda.telefonu
nuzu nasıl bulabilirim?..bunu da cevaplayamazsınız doğal olarak.telefonunuzu bulur
bulmaz sizi arayacağım!.."(1989).
hazırlan!...almaya geliyorum seni!...kime zararı olabilirdi bu dizenin?...telaşlandın,
heycanlandın?...üzerine alındın hemen madam antuanet?...neden böyle bir savunma
ihtiyacı duydun aniden?...sevgililerini sır gibi kocandan sakladın yıllarca,o konuda be
cerine diyercek yok!...benden niçin çekindin beni niçin afişe ettin?...ben nasıl olsa se
nin her zaman için 'kurbanlık'tım değil mi?...joker!(!).....rulet masasında kumar parası
sermayen tükendikçe kullandığın çekinmeden!..(!).sana rastladığımda yeni çıkmıştım
bir ilişkiden,boşluktaydım...o an kim karşıma çıksa yazışırdım!..."..(2008)
...sen bunu ilk defa yapmıyorsun ki?..."kazıda aradığımı bulamadım,boşluktan
yasaklara karşı gelmekten olacak birisiyle ilişkim oldu adam evli henüz evin haberi yok!..zor durumdayım!..(1991)...olayın gelişimi,cümleler,nedenler,niçin
ler,bahaneler tıplkı basım orjinal!.(!)..(1991)...o günlerde benimleydin ve kopmakla
kopmamak arasında sallanıyordun sonbahar yaprağı gibi!.(!).."pişman olmamak için çok düşündüm ama değişmedi duygularım!.."(1991)...sonra,.."seni kay
betmek istemiyorum dost ve arkadaş kalalım?.."..(1991)..ve arkasından
gelen son mektup ve evli adam maceran(!).."ilişkimiz bitmişti ama sen anlamak iste
medin.tabi aramızda birşey olmamış gibi davranamayız!..dost arkadaş kalalım öne
rim zaten yanlıştı.artık aramızda ortak bir yan kalmadı.bu mektubu veda mektubu olarak alabilirsin!..(1991)..bu muammayı ne falcı çözebilir ne de mo
dern fal bakıcılar,astrologlar!(!)...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder