26 Haziran 2013 Çarşamba

"YAZDIKLARINIZI TEKRAR OKUMALIYIM BEYNİME KAZIMALIYIM!"...(E.G-1989-90)..

"YAZDIKLARINIZI TEKRAR OKUMALIYIM BEYNİME KAZIMALIYIM!"...(E.G-1989-90)....sen bende bunları bıraktın işte!...cinselliğini,cazibeni,güzelliğini,pembe rujlu duddakla
rını,biçimli vucudunu değil!..."yazdıklarınız belge niteliğinde mutlaka yayınlanmalı.uma
rım birgün yayınlanır.biliyorum anıdefteriniz bende uzun süredir tutuyorum.tekrar tek
rar okumalıyım beynime kazımalıym!.."...beynime kazımalıyım!...anıt cümleydi benim
için unutulmaz!...bir öpüş,bir sevişme kadar sıcakt...ı cümlelerin benim hakkımdaki yar
gın ve öldürücü cümlen geldi bir yanardağ gibi kızgın ve yakıcı,..."bana yazdıklarınızla
o ünlü yazarların sevgililerine yazdıklarını çoktan geçtiniz!.."...siz olsa ne yapardınız bu
düşünceler karşısında?...ben,...intihar etmeye gidiyorum!..diyebildim fısıltıyla ve uzak
laştım usulca!(!)....Devamını Gör

mutluluk nedir ki?...bir ön sevişme sonrası doyuma ulaşmak mı?...veya güzel bir sofra
da leziz yemekler yemek olabilir mi?..veya kana kana su içmek?...yoksa güzel bir kızı
mı düşlemek?..dolgun dudaklı,biçimli bacaklı,güzel göğüslü bir kızı..ve bu kızla seviş
mek?...çabuk geçer fiziki acılar ve zevkler,çabuk geçer cinsel haz ve zevklerin dorukla
rında gezinerek rahatlamak bulutların üzerine çıkmak.tek silinmeyen,kazıya kazıya uğ
raşsanda çıkmayan bilinç acısı,sevinci,sarhoşluğudur...güzel sözcükler,övgüler,anlamlı
sözler,düşünceler,düşünsel öneriler....

hiçbirşey mutlu etmez beni!..hiçbirşey!...ne güzel bir aşk sözcüğü,ne yanağıma kondu
rulacak bir öpücük ne de özlemle bir sevişme...hiçbirşey mutlu etmez beni anlıyormu
sun?..ne güzel bir göl/dağ manzarası,ne bir sanat eseri ne de usta bir ressamın elin
den çıkmış bir resim...hiçbirşey mutlu etmez beni senin beni sahiplenmen kadar...beni
anlaman,içimi görmen kadar!...beni hiçbirşey mutlu etmez bil...iyormusun hiçbirşey,o
yaz yıllar yıllar sonra tartıştışmaya başladığımız 'milli resim nedir?' konusu kadar!...ve
senin o güzel emir cümlenle noktalanan..."kafa patlatmaya devam o zaman!.."..işte be
ni bu mutlu eder!..beyinsel açlığım,sana duyduğum beyinsel aşkım!...düşünsel!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder