24 Haziran 2013 Pazartesi

SEN NE DİYORDUN BEN NE DİYORDUM!....BEN DÜŞÜNCE,SEN 'ÖZEL SEVGİ' DİYORDUN.....1989-1991

  • SEN NE DİYORDUN BEN NE DİYORDUM!....BEN DÜŞÜNCE,SEN 'ÖZEL SEVGİ' DİYORDUN.....‏


> sen ne diyordun?.."beraber olacağım insana özel sevgi duymalıyım!.."...peki madam
> zorlamış olmayayım sizi?...dediğimde yelkenleri indirmiştin hemen,"durun canım ka
> ramsar olmayın o kadar.kim kime zorla birşey yaptırabilmiş ki*..deneyeceğim tabi!"
> seni o napolyon'un parası gibi sarıldığın 'özel sevgi' tutkundan çekip almasaydım o
> an ki atılganlığımla senin gibi 'özel' birini tanımayacakltım hayatımda!(!)..
>
> bonapart,"para..para..para!.." diye elini şıklatırken,lenin,"atılganlık..atılganlık...atıl
> ganlık!.." demiştir!..işte burjuvazi ile aramızdaki fark!(!)..
> Beğen · · Paylaş · 27 Kasım 2011, 16:11, İstanbul yakınlarında
>
> sizn benden başka bu dünyada kimseniz yok galiba?(1991)..inanmamıştın değil mi ba
> na o günden bu güne?..bak!..yine ikimiz kaldık ayakta...birbirimize yabancılaşsakta
> görmemezlikten gelsekte,gerçek bu!..yine benim senin o derin kuyun!(!)... 

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder