24 Haziran 2013 Pazartesi

TAŞA YAZDI OLMADI PAPÜRÜSE YAZDI OLMADI...

  • TAŞA YAZDI OLMADI PAPÜRÜSE YAZDI OLMADI....‏


> internet bu denli gelişmeden önce kuş kanadını mürekkebe batırarak yazardı insan
> yazacağını ve onu da eğitilmiş bir güvercinin ayağına bağlayarak uçururdu göndere
> ceği yere...taşa yazdı olmadı papürüse yazdı olmadı,kağıda yazdı olmadı,kitap yazdı
> olmadı,doldu taştı inssan bilinci...kalemler değişti,mürekkepler,baskı makinaları...yi
> ne ikna olmadı insanoğlu,düşündü sürekli yazdıklarını yaygınlaştı...küreselleşti en sonunda(!).. 

 öncelikle yalancı ve inkarcısın!..ikincisi dürüst davranmıyorsun!..ben sana illa ilişkimi
> zi kabul et veya şöyle olmadı mı,böyle değil mi?...gibi uyduruk sorgulamalarla sana
> saldırmıyorum ki?...veya sana bazı itiraflar yaptırıp bunları sana kabul ettirmeye teh
> dit ve şantaj unsuru olarak kullanmıyorum ki?...ben sadece senin yıllar yılı bana kar
> şı ikiyüzlülüğünü açığa çıkartmaya çalışıyorum ve bana yaptığın haksızlıkları bir neb
> ze olsun tamir etmeye çağırıyorum veya buna hakkım olduğunu sanıyorum o kadar!
> suçum bu mu?...oysa sen ne yapıyorsun yaptığın yıllar önceki hatanı yıllar sonra ah!
> vah! la kabul etmene rağmen bana acı çektirdiğini ititraf ediyorsun ve derin konula
> ra girmeyelim diyerek,ben küçüktüm o zamanlar manevrasıyla beni ekarte etmeye
> çalışıyorsun!.... 

gece uzun sürecek bu fırtına bu tusunami de!...ve bu deprem de!..şiddetini şaşırdı
> şiddet!(!)...dinmedi artçılarım...yüreğimin yarılması derinleşiyor gittikçe!...damarla
> rım çatladı...fırlayıp çıkacak zannnetim bu sarsıntıda benliğim!...çok sarsıldım çoook
> ...çok sallandım duvar saatinin sarkacı gibi çooooooooooooooooooooooooooooooK!.
> sallanmaktayım hala!..
>
> gece uzun sürecek....sevişmekten korkuyorum seninle,sevmekten....çok gölge düştü üzerimize çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook!.
> çok severim karanlığı bilirmisin,geceyi...nasıl sevişilir karanlıkta bilmiyorum,ama sa
> vaştı(m)k...onun için heycanlıyım!...çok karanlık geçti üzerimizden çooooooooooook!
> düşünseldi yaklaşımlarımız evrenselliğimizdi bizi birbirimize bağlayan...yalnızca sev
> gi nin güneşi açmadı üzerimizde ve düştü birimiz yanıbaşımızdan paraşütü açılma
> yan pilotlar gibi...kim öldü kim kaldı sııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııır!. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder