24 Haziran 2013 Pazartesi

BAKALIM KİMDE KALACAK İHALE?!(!)....‏

 bu susuzlukta sevgisizlikte başka bir yerde olamazdın zaten!...çok hızlı yaşadık!.-19
> 90-..şimdi?..tanıyabiliyormusun kendini,sorguluyormusun?...nerdeeee!...suçunu yıka
> cak bir sırt arıyorsun,"kime yıksam acaba?.."..bütün derdin bu!.."benim ve evin du
> rumu çok kötü.bana yardımcı olacağını söylemişsin.ben dahil hiçbir şey paylaşmaya
> rak yapabilirsin bunu.bizde sana birşey diyen yok!..yanlış anlaşılma falan olabilir..ola
> yı kapatmaya çalışıyorum!.."...bakalım kimde kalacak ihale?.. kim buldu çıkardı seni yine,ben!(!)?...yusuf'u bulan kervancı başı gibi!(!)....

İÇİNE DÜŞTÜN CİNSELLİĞİN...KÖR KUYUSUNA...YUSUF GİBİ!(!)...‏


> seni apolitk olmak değil,sevgisizlik yıktı!...tusunami gibi yuttu cinsellliğin seni!...seni
> sevgisizlik aldı kopardı bilincinden ve zaman içinde düştün cinselliğin kör kuyusuna yusuf gibi!(!).. 

elle de yazamam!..peki madam nerenizzle yazarsınız?...

> mitoloji ve felsefeden hoşlanmam!...peki neden hoşlanırsınız madam?!(!)...seks,cin
> sellik,cinsel hazlar,fantaziler....ne emredersiniz madam antuanet?!(!)...nasıl alırsınız
> efendim cinselliğinizi,nasıl yaşamak istersiniz?..siz nasıl emrederseniz madam!..yasa
> dışı/yasaiçi,evlilik,evlilik dışı?...flört,partner?..jigola?..geldiğiniz,hayran olduğunuz,
> heycanlandığınız dünya bu madam,burjuva ahlakı ve yaşam biçimi!...iyi yolculuklar
> madam!(!)...güle!..güle!.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder