24 Haziran 2013 Pazartesi

MERAK EDİYORUM YUNUS BULDU MU TANRISINI?..‏

  • MERAK EDİYORUM YUNUS BULDU MU TANRISINI?..‏



ŞİİR..MERAK EDİYORUM,YUNUS BULDU MU TANRISINI?..A.DİNO,ÇİZEMEDİYSERESMİNİ,YUNUS'DA GEÇİREMEDİ Mİ MUTLULUĞU KAĞIDA!.(!)?..
bu gün seni gördüm / yıllar yıllar önceki halinle / doğal.../ oturduk konuştuk yine / yan yana sinemda oldu 
ğu gibi / ve kayboldun yine haber vermeden../ seninle tanışmamalıydım / içimde,düşüncelerimde,ütopya 
larımda taşımalıydım seni / böylesi daha iyi / görüşelim de böyle görüşelim / rüyalarımda.../ dönüp duru 
yorum düşüncelerimin etrafında / bir seyyah,derviş gibi.../ merak ediyorum, yunus buldu mu tanrısını?../ 
mutlu oldu mu acaba?../ zannetmem!(!).../ yazardı mutlaka,mutlaka yazardı yunus o mutlu a'nı../ a.dino 
nasıl çizemediyse mutluluğun resmini,yunus'da yazamadı mı ne!?(!)../ isa çarmıha gerilmedi mi!?../ giorda 
no bruno engizisyon mahkemesi sonucu sapkın ilan edilip yakılmadı mı?../ sivas'ta çarmıha gerildi onca can! 
/ onları yakan ateş aynı ateş,düşünce aynı düşünce../ farketmiyor gericiliğin faşizmin yöntemleri,şeytan 
ayetleri.../ tanrıya dokunmayın da,ne söylerseniz söyleyin!(!)../ üfledin içimdeki közü,yavaş yavaş harla 
dın ateşimi../ beni de sen yaktın!../ tutuşturamazdı içimdeki ateşi senden başka../ canlı bir şey kalmadı 
/ bir düşünce dahi yeşermiyor içimde../ kıpırdamıyor beynim,beynimin kıvrımları,titremiyor kalbim.. 
çarpmıyor eskisi gibi../ ritm düşüklüğü..pıt!..pıt!..pıt!../ onca zorluk gördüm onca yangın yıkım sürgün../ 
senin bir büyücü gibi ağzından üfleyerek yaktığın gibi yanmadı kalbim!../ kaynak makinasının ucundan fışkı 
ran akkordun beni yakan gözlerimi karartan../ yürek,bilinç,beden yanması.../ madeni ruhsuzluğunla yap 
tın tüm bunları.....

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder