24 Haziran 2013 Pazartesi

EN SEVDİĞİM RESSAM BALTHUS...BENİ SEVECEK DEĞİLDİN YA?!(!)...‏

  • EN SEVDİĞİM RESSAM BALTHUS...BENİ SEVECEK DEĞİLDİN YA?!(!)...‏



  •  moliere yaşasaydı mutlaka yazardı seni, mutlaka!...ve ikinci,'yanlışlıklar komedyası' böylelikle yazılmış olurdu!(!)...özgün adı ise 'kitapkurdu'nun trajı/komik hikayesi' hik...burjuva şovlar içinde oldun sürekli.burjuva mutluluk arayışları!
    int
    sizli..'özel sevg'i,'özel sevgi' diye yıllardır tırmaladın ruhunu
    li bi
  • en sevdiğim ressam balthus!"....beni sevecek değildin ya!?(!)...."en sevdiğim ressam şair fikret...en sevdiğim isim yine fikret!"
    ...i yalan söylüyordun şov yapıyordun!...ya ba
    na anlattıkların yalandı ya da bu yazdıkların?....
    ma biliyordum beni unuttuğunu...ve
    ya utancından dönemedin bana bir daha, o evli adama uçarak gittiğin günlerde..
    ad
    top.hayret!..nasıl olur deli gibiydin o günlerde ben olumsuzluklarını suratına
    na vurdukça seni eleştiririp liğme liğme ettikçe sen hala bana karşı haklılığını savunu
    yordun!..ne oldu kanarya çabuk dökülmüş bakıyorum da bakımlı tüylerin?..(1989-1991)....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder