26 Haziran 2013 Çarşamba

"İNTERNETTEN TANIŞTIĞIM BİRİSİYLE EVLENDİM!..NE YANİ ASOSYAL Mİ OLUYORUM?.."...(E.G.T-2008)

"İNTERNETTEN TANIŞTIĞIM BİRİSİYLE EVLENDİM!..NE YANİ ASOSYAL Mİ OLUYORUM?.."...(E.G.T-2008)  sen aslında intihar ediyorsun.yaklaştığının farkında değilsin kendi
uçurumuna...kendi kuyularına düşmeye benzemez,adı üzerinde ken
dinin de olsa....uçurum uçurumdur farketmez ne tutunacak bir dal
ne de elini uzatacak bir kaya parçası bulabilirsin boşlukta...kuşlar gi
bi özgürsündür artık!(!)...seni düşünmek zorundayım çünkü sen benim düşüncelerimin ilk yontusu sun sanat eserim!(!)...kim itiyor beni yaşam uğraşının içine?..kimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm?!..
zaman!..yaşamın tanrısı...peki kim bölüyor dilimliyor zamanı dünya kadranında?...salise,saniye,dakika....


montumun cebinde kağıt ve kalemim kıpır kıpır.. start almayı bekleyen yarış atı gibi dizginleyemiyorum zor tutuyorum fırlayıp çı
kacaklar nerdeyse cebimdden(!)..seni düşünmek,yazmak zorunda
yım pinokyo'yu yapan usta gibi bende seni yonttum harf,kelime,cüm
lelerden(!)..pinokyo ağaçtan sen düşüncelerimden biçimlenmek üze
reyken....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder