26 Haziran 2013 Çarşamba

"SANA RASTLADIĞIMDA YENİ ÇIKMIŞTIM BİR İLİŞKİDEN BOŞLUKTAYDIM O AN KİM ÇIKSA KARŞIMA YAZIŞIRDIM!"...(E.G.T-2008) MAGAZİNSEL YAŞIYORDUN YANİ!(!)

"SANA RASTLADIĞIMDA YENİ ÇIKMIŞTIM BİR İLİŞKİDEN BOŞLUKTAYDIM O AN KİM ÇIKSA KARŞIMA YAZIŞIRDIM!"...(E.G.T-2008) MAGAZİNSEL YAŞIYORDUN YANİ!(!)..dünya sadece gündüz/gece olarak miras kalmadı bize!..öyle olsaydı
ne akşamı yaşayabilirdik ne de tan vaktini ne de güneşin batışını...
güneşin son kızgınlığı ile suları ve havayı öpüşünden çoğalan renkle
ri,yağmurdan sonra gökkuşağını?...yavaş yavaş söker gün koyulaşır
karanlık.yavaş yavaş açılır aydınlanır ortalık geçişlerle ayrılır karan
lık ve aydınlık diyalektik biçimde....
bu binalar yükseliyorsa,yürüyorsa otomobiller,insanlar bir yerlere te
laşla koşuyorlarsa,otobüs,tiren,metro istasyonlarında itiş tıkış bin
mek için birbirlerini itiyorlarsa işe yetişmek günü kurtarmak için kadın
lardır bunun nedeni...bir kadın bir erkeğe veya bir erkek bir kadına "seni seviyorum!.." di
yorsa ne anlamak gerekir sizce?..magazin,bulvar gazetelerinin man
şetlerinde 'aşk yaşıyorlar'..,'aşıkı ile basılmış',..'aşkları bitti'(!)..gibi
puntolara baktığımızda ne düşünürsünüz ilk anda?...nasıl olur da ya
şanır aşk?..nasıl olurda biter yok olur aşk?..nasıl olurda aşık olur in
sanlar birbirlerine?...ne adına,niçin?..aşksız olmaz mı beraberlikler
veya nedir bu tür birlikteliklere?...ev li lik ler değil mi?...


yeme,içme,dinlenme,sevişmelerden sonra o sıcak yatağından insan
ları sokağa fırlatan,tekrarlamak için o yaşam fiillerini yapmak zorun
da olduklarının bilinciyle onları iten neden kadınlardır bunun nedeni.
kadınlarla sadece sevişilmez,beraberlikler beklentiler de vardır elbet
adına 'aşk' dedikleri alışkanlıklar!(!)..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder