26 Haziran 2013 Çarşamba

"BİZİMKİLER 68'Lİ,ASOSYAL YETİŞTİRDİLER BENİ NE YAPAYIM!?.."...(E.G.T-2008)

"BİZİMKİLER 68'Lİ,ASOSYAL YETİŞTİRDİLER BENİ NE YAPAYIM!?.."...(E.G.T-2008)  milli,milliyetçi,mukedesatçı,dindar bireyler,ileri demokrasi hedefliyo
ruz(!)...herşeyi sevişmek,zevk almak ve sonunda çöp sepetine at
mak gibi düşündüğün için aklına pek gelmiyor bunlar!...yaaa!..öyle?
ne yapalım,"asosyal apolitik yetiştirdiler bizimkiler beni" demekle iş
bitmiyor,kurtulamıyorsun suçu başkalarına yıkarak!..seni kurtarmalıyım bu girdaptan zehrini akıtmalıyım senin, bir yılan gibi. cam bardağa...bir daha zehrini akıtmaman için.onurludur ak
rep,sıkışınca çıkar yol bulamadığında kendi kendini sokar son verir
yaşamına!..oysa sen?.."sürekli acı veren ben oldum yükselen bur
cum akrep.." zevk aldın beni zehirlemekten!...belki aradığın heycanı bulamazsın ama,heycan heycandır(!)...hızla düşerken içinin geçmesi, benzeşmese de birbirine...ne yaparsın 'ka
der' işte!(!)..."kaderciyimdir ama"...iyi ya işte?..hiç düşünme zevk al
maya bak!(!)..nasıl olsa kabak yine benim başıma patlayacak benim
başım ağrıyacak(!)...novalgine var mı?..gönder...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder