26 Haziran 2013 Çarşamba

HADİ O GÜNLERDE(1989)KÜÇÜKTÜN DİYELİM VE ZOKAYI YUTALIM!(!)...‏YA SONRA?..2009-2011 SEKS PARTNERİNLE YAŞADIKLARIN?...

HADİ O GÜNLERDE(1989)KÜÇÜKTÜN DİYELİM VE ZOKAYI YUTALIM!(!)...‏


sana önerimi yaptıktan sonra sen bana şu unutulmaz güzel akıllı mantıklı cevabı
vermiştin. o,ben küçüktüm o zamanlar dediğin günlerde....ondokuzun da falandın....
ne sizden önce ne sizden sonra bir erkekle dostluğu ve arkadaşlığı sizinle paylaştı
ğım gibi paylaşmadım neden böyle oluyor anlamış değilim?..".madem siz bana açık
oldoldunuz bende size açık olacağım.size karşı duyduğum sevgi bir dostuma arkadaşı
ma duyduğum sevgiden farklı değil!..beraber olacağım insana özel sevgi duymalıyım!"
!...-1989-...bunları,"ben küçüktüm o zamanlar!..."...dediğin günlerde yazıyor
su eğer bir roman veya öykü kitabından kopye(intihal)çekmediysen!(!)?...

bu türlü savunma biçimine girmen çok komik!..hadi o zamanlar(1991)küçüktün diye
lim zokayı yutalım bir defalığına ya bu yaşında(kırklı)yaptığın savunmalar?...üstelik iyi
bir kariyerin var..".internetten tanış
tığım bir insanla evlendim ne yani asosyal mi oluyorum şimdi?.."
(2008)...sorun güzel de....cevabı nasıl olur bilmiyorum?...gel 1989 yılına gidelim ve be
nim sana yaşam arkadaşlığını önerdiğim o ünlü diyaloğumuza bir göz atalım ha?..
ne dersin?...ben o zamanlar küçüktüm!...dediğin günlere!....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder