26 Haziran 2013 Çarşamba

SENİ SEVGİSİZLİK YIKTI BİLİYORUM!...‏1989-2013...

SENİ SEVGİSİZLİK YIKTI BİLİYORUM!...‏



radyasyon,nükleer kaza sonucu ortaya yayılan gazlar sadece canlıları yok etmezler,
bu burjuva hengamede burjuvazinin salgıladığı o makyajlı ama kanserojen düşünce
leri de görmek lazım,işte sen o tehlikeyi göremedin...sen zannetin ki değişmekle,dü
zenle bütünleşmekle AKADEMİK KARİYER'in yıldızlaşacak,parlayacak bir ateş olacak
ve gözkamaştıracaksın!(!)..ne oldu bak anlatayım sana nasıl düştün uçurumlardan...



seni sevgisizlik yıktı biliyorum...o kitaplarda geçen cinsten değil...insan yakınlığının ol
mayışı benim dışımda.."ne sizden önce ne sizden sonra bir ekekle dostluğu ve arka
daşlığı yaşamadım paylaşmadım böyle.neden böyle oluyor anlamış değilim?"(1989)...işte o
benimle paylaştığın yaşadığın dostluk sevgiden uzaklaştıkça zamanla ve neden böyle
oluyor anlamış değilim sorusunu sormayınca kendi kendine o burjuva radyasyon bu
lutunun içine çekildin...SENİ SEVGİSİZLİK YIKTI BİLİYORUM!..O KİTAPLARDA GEÇEN
CİNSTEN DEĞİL!..SENİ O BURJUVA RADYASYON BULUTU KURUTTU!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder