26 Haziran 2013 Çarşamba

BUYURUN MADAM SÖZ SİZİN!...‏1991-2013...

BUYURUN MADAM SÖZ SİZİN!...‏



seninle gerçekten zengin bir ilişki yaşadım sen her ne kadar,seninle flört dahi yaşa
madık!..-2008...desende...bence ruhen flört ettik seninle!...ilişkimizi açıklayalım!..s.ü-1989...dediğimde senin verdiğin cevap,çok hızlı yaşadık!..olmuştu..
-1989-...neydi hızlı yaşadığımız?...ve son veda mektubunda yazdıkların,
"tabi aramızda hiçbirşey olmamış gibi davranamayız!..".-1991ve 2008
yazı...."sürekli acı veren ben oldum!..yükselen burcum akrep...derin konulara girme
yelim!..."ı-2008....buyurun madam söz sizin!...açıklayın bakalım bunca çelişkiyi temize çıkarın

YALANCI ÇOBAN VE SEN!(!)...

ve ünlü savunman...."ben küçüktüm o zamanlar!..."-2008-...hangi zaman aralığı
za için söylüyorsunuz bayan kitapkurdu?...tanıştığımız ve ilişkimizin devam
va ettiği zaman dilimi için değil mi?...yani...1989-1991 sonu....kaç yaşındasın o günlerde misis?..19 değil mi?...evet!..bana göre küçüktü yaşın doğru!(!)...peki 
so11991'de mektubunda şu yazdıklarına ne demeli?...".kazıda aradığımı bulamadım boşluk
tan olacak birisi ile ilişkim oldu adam evli!...henüz evin haberi yok!..zor durumdayım!.."-
!..-1991-....yorum sizin madam?...küçüktün ve evli bir adama gönlünü kaptırmıştın(!)...
tır...küçüktün ama neredeyse metres yaşamına adım atmıştın?...küçüktün!(!)...
am.....bunlara aklın eriyordu ama benimle ilişkilerini anımsamıyordun ve bilinç
bili kaybına uğramıştın veya benimle ilişkilerini çözümleyecek yaşta değildin?...ne büyük gaf?...farkında olmadan o denli büyük çamlar deviriyorsun ki köyün yalancı
ço
b yçobanı gibi yalan söyleye söyleye gerçeklerle yüzyüze kaldığında gerçekleri kabul etmene
ne rağmen(pişmanlıkların)itiraf etmene rağmen inandırıcı olamıyordun!(!)...ve kurt sürüsü sürüye daldı!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder