26 Haziran 2013 Çarşamba

"GERÇEKTEN GİZEMLİYDİ TANIŞMAMIZ?..TRANS HALİNDEYİZ SİZİNLE!"..(E.G. 1989-1991)..SEN BENİM OLMAK İSTEYİPTE OLAMADIĞIM YANIMDIN SENİ BUNUN İÇİN SEVİYORDUM!...(S.Ü. 1989-1991)

"GERÇEKTEN GİZEMLİYDİ TANIŞMAMIZ?..TRANS HALİNDEYİZ SİZİNLE!"..(E.G. 1989-1991)..SEN BENİM OLMAK İSTEYİPTE OLAMADIĞIM YANIMDIN SENİ BUNUN İÇİN SEVİYORDUM!...(S.Ü. 1989-1991)  o üniversite ortamını yaşayamamıştım o yıllar
da...yaşamamız mümkün değildi zaten...mücadele ve eğitim/öğre
tim=biz DEVRİM diyorduk heycanla!...sonun osmanlı gibi olacak!..ne milliyetçiliğin kalacak ne milliciliğin(!)
bak!..kapılandın kapıkulu gibi sonunda saraya,kapağı attın zorunlu
olarak hareme(!)...ine çıka ine çıka merdivenleri bir çıkrık gibi kör
kuyuna!(!)...anımsarmısın,belki sende söylemişsindir o şarkıyı?...kü
çük kurbağa...küçük kurbabağa...kuyruğun nerede?...kuyruğum yok,kuyruğum yok yüzerim derede...ku vak vak..vak..ku vak..vak!.. bağımlıydın artık.'hasta bir ruh','hasta bir beden'!(!)...çok zordu çok
zooooooooooooooor!...sağlığına kavuşman!...ne kansere benziyor
du durumun ne de oprerasyonel bir duruma.teşhis açık ve netti.ya
pacak bir şey yok!.. yatağa bağımlı yaşayacaktın diyordu yaşam koç
un,yatalaksın!(!)....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder