26 Haziran 2013 Çarşamba

NE ÇABUK BÜYÜYOR İNSAN DEĞİL Mİ?...‏"ÖYLE SERT BİR HOCA DEĞİLİMDİR AMA!?"...(E.G.T. 2008)....

NE ÇABUK BÜYÜYOR İNSAN DEĞİL Mİ?...‏"ÖYLE SERT BİR HOCA DEĞİLİMDİR AMA!?"...(E.G.T. 2008)....



ne çabuk büyüyor insan değil mi?...hani o burjuva tarihçileri börek tepsisini böler gibi bölerler ya tarihi kesitleri?...ilkçağ/ortaçağ
/yeniçağ palavraları...SINIF TERİMLERİ ni atlayarak karatahtayı kara
lar gibi karalarlar ya tarihi?...sende benim karşıma çıktyığında o gün
lerde o ara safhaları atlamamış gibi,aramızda 'tarihi' ve 'zaman'sal
bir ayraç yokmuş gibi düşünsel olarak sarmaş dolasş olmamızı anım
sıyorum o gün gibi!...ya sen?...ben o günlerde genç bir delikanlı ya sen?..."ben küçüktüm o zaman
lar!"...demiştin ya?...daha da küçüktün,küçümen bir kız...annenin eli
ni tutarak okula gidiyordun belki..beslenme çantan ve ders kitapları
nın olduğu sırt çantan...belki yeni yeni söküyordun alfabeyi!(!)...


sen beklediğini bulmuş,kazanmak istediğin bölümü kazanmıştın...ya
ben?..özldeğim öğretmenliği kazanmış atanmış ama gitmemiştim?!
(!)...ne garip değil mi?...bizden biri olmadığı sürece anlayamaz bu duyguyu ve alınan kararı.yaşanmadan anlaşılmaz ki zaten!...tabi!..senin marksizm'i bırak 'm'sin den haberin yoktu!(!)...tanıştığımız
o günlerde. kayboldun birden aniden...soramadım da kimselere?..ki
me soracaktım ki?...ve nihayet geldin o yaz...üzerinde bir elbise ha
fif yanmıştın,...hoşgeldin!..nerelerdeydin?..." arkadaşlarımla ta
tile gittim.pek anlaştığım tipler değillerdi.denize girmediğim zaman gazete kitap okudum.
sıkıldım döndüm.."...anlamıştım ne demek istediğini....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder